Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti Divo: Προσωποποίηση στα 380 χλμ./ώρα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Bugatti ετοιμάζεται να ξεκινήσει την παράδοση των πρώτων Divo στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους και αποκάλυψε ότι πάνω από τα δύο τρίτα αυτών, θέλησαν να προχωρήσουν στην εξατομίκευση του μοντέλου που θα παραλάβουν.

Μάλιστα, αποφάσισε να δημοσιεύσει φωτογραφίες τέσσαρων από αυτές τις εξατομικευμένες Divo, ώστε να πάρουμε μια γεύση των παρεμβάσεων που μπορεί να κάνει κάποιος που θα αποφασίσει να αγοράσει το hypercar των Γάλλων.

Επειδή οι επιλογές που έχουν οι αγοραστές είναι σχεδόν άπειρες, η Bugatti διαθέτει μια ομάδα ανθρώπων που ασχολείται αποκλειστικά με αυτή τη διαδικασία. Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης ο κάθε πελάτης έχει έναν σχεδιαστή και έναν τεχνικό που τον βοηθούν να καταλήξει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όσον αφορά το χρόνο που θα χρειαστεί ο κάθε αγοραστής για να αποφασίσει πώς θα είναι η Divo του, υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις. Κάποιοι έχουν από πριν μια ξεκάθαρη εικόνα στο μυαλό τους οπότε χρειάζονται πολύ λίγο χρόνο, ενώ κάποιοι άλλοι συμβουλεύονται τους ανθρώπους της Bugatti και δουλεύουν μαζί τους επί μακρόν για την τελική διαμόρφωση.

Η υπεύθυνη πωλήσεων της εταιρείας, Ανν Μπεϊνά, αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά αιτήματα πελατών οι οποίοι θέλουν να ενσωματώσουν διάφορα στην Divo τους, όπως το έμβλημα της οικογένειάς τους, τη σημαία της χώρας τους, ή το προσωπικό τους λογότυπο. Υπάρχουν ακόμα και πελάτες που θέλουν το δέρμα στην καμπίνα να ταιριάζει με την αγαπημένη τους τσάντα ή τα αγαπημένα τους παπούτσια. Οι άνθρωποι της μάρκας αναφέρουν ότι είναι πρόθυμοι να ικανοποιήσουν οποιοδήποτε αίτημα, με μοναδικούς περιορισμούς να μην επηρεάζεται η ασφάλεια και να μην αλλοιώνεται το λογότυπο της Bugatti.

Στην περίπτωση της Divo η διαδικασία είναι ελαφρώς πιο εύκολη, καθώς οι αγοραστές έχουν ήδη τουλάχιστον μία Chiron στην κατοχή τους, οπότε η σχεδιαστική ομάδα έχει κάποια ιδέα σχετικά με τα γούστα τους.

Εκτός από εκείνους που θέλουν απλά να διαμορφώσουν το hypercar που θα αγοράσουν, υπάρχουν και εκείνοι που θέλουν κάτι πραγματικά ιδιαίτερο. Ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις οι άνθρωποι της Bugatti μπορούν να ανταποκριθούν στα αιτήματα τα οποία μπορεί να είναι η βαφή του αμαξώματος με κάποιο εντελώς καινούριο χρώμα και η παραγγελία vintage ή μοντέρνου δέρματος.

Ακόμα, υπάρχουν ασυνήθιστες επιθυμίες όπως η αποτύπωση των αποτυπωμάτων του παιδιού τους αγοραστή στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, η τοποθέτηση κρυστάλλων στην καμπίνα και η αναγραφή ονομάτων στις θήκες των θυρών.

Βέβαια, όταν πρόκειται για τόσο ιδιαίτερες απαιτήσεις απαιτείται και ο ανάλογος χρόνος, καθώς η εταιρεία εκπροσωπεί κάποια στάνταρντ ποιότητα τα οποία δεν μπορεί να μην ικανοποιεί. Έτσι, μπορεί να χρειαστούν μέχρι και τέσσερις μήνες για να δημιουργηθεί ένα καινούριο χρώμα, εννέα μήνες για ένα νέο δέρμα και ένας χρόνο αν το εσωτερικό είναι πλήρως επενδεδυμένο με ανθρακονήματα.

Σε γενικές γραμμές στην Bugatti έχουν παρατηρήσει ότι οι αγοραστές από την Ασία θέλουν ασυνήθιστα χρώματα, οι Ευρωπαίοι είναι πιο συντηρητικοί, ενώ οι πελάτες από την Αμερική και τη Μέση Ανατολή θέλουν συνδυασμούς που τραβάνε το βλέμμα.

Μαζί με τις υπόλοιπες πληροφορίες, αναφέρθηκε και η περίπτωση ενός πελάτη ο οποίος χρειάστηκε ένα χρόνο προκειμένου να καταλήξει στις τροποποιήσεις που θέλει να έχει η Divo που θα αγοράσει, όμως στη συνέχεια ήταν ανυπόμονος σχετικά με το πότε θα την παραλάβει.

Εκτός από καμβάς για πλήρη εξατομίκευση η Bugatti Divo δεν παύει να είναι ένα πανίσχυρο hypercar, καθώς ο W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων που έχει αποδίδει 1.500 ίππους, με αποτέλεσμα η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 380 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.