Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Απόβαση στο Πάρκο του Βαλεντίνο

του Γιώργου Ψαρρά

Σε ένα πανέμορφο μέρος εμφανίστηκαν οι Bugatti Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” με το σκηνικό που στήθηκε να είναι ιδανικό για καρτ-ποστάλ.

Τα γαλλικά supercars λοιπόν επισκέφτηκαν το Πάρκο του Βαλεντίνο, το οποίο βρίσκεται στο Τορίνο της Ιταλίας, κατά μήκος της δυτικής όχθης του ποταμού Πάδου, ενώ καταλαμβάνει μια έκταση 500.000 τ.μ.

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο πάρκο του Τορίνο, ενώ φιλοξενεί αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παράλληλα εκεί διοργανώθηκε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, με τις Divo και Chiron Sport “110 ans Bugatti” να αποτελούν επίτιμες προσκεκλημένες.

Το «παρών» έδωσαν συνολικά 300 supercars, ενώ πραγματοποιήθηκε και μια παρέλαση στους γραφικούς δρόμους της ιταλικής πόλης. Η Bugatti άλλωστε έχει στενούς δεσμούς με την Ιταλία, καθώς από εκεί κατάγονταν ο ιδρυτής της Έττορε Μπουγκάτι που στη συνέχεια πολιτογραφήθηκε Γάλλος.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Divo βασίζεται στη Chiron και χρησιμοποιεί τον ίδιο θηριώδη W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους και επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 380 χλμ./ώρα.

Αναφορικά τώρα με την Chiron Sport “110 ans Bugatti”, όπως λέει και το όνομα της, δημιουργήθηκε για να γιορτάσει τα 110 χρόνια από την ίδρυση της γαλλικής εταιρείας, χρησιμοποιεί και αυτή τον ίδιο κινητήρα με τη Divo, ενώ η παραγωγή της είναι αρκετά περιορισμένη, καθώς δε θα ξεπεράσει τα είκοσι αντίτυπα.

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.