Είστε εδώ

Super Cars

Bugatti: Αν ο W16 είναι μεγάλος, που να δείτε τον W18

του Σωτήριου Χάλλα

Αν ο W16 κινητήρας των 8 λίτρων με τα τέσσερα turbo, που χρησιμοποιούσε η Bugatti στη Veyron και πλέον βάζει και στη Chiron μοιάζει να είναι υπερβολικός, πώς θα σας φαινόταν αν είχε τοποθετήσει έναν W18;

Και όμως μέχρι λίγο πριν την παρουσίαση της Veyron αυτό το σενάριο ήταν αρκετά πιθανό.

Στα τέλη της δεκαετίας του '90 η Bugatti παρουσίασε τρία πρωτότυπα τα οποία είχαν σχεδιαστεί από τον ιταλικό οίκο Italdesign και ονομάζονταν EB118, EB218 και 18/3 Chiron. Όλα στο πίσω μέρος είχαν τον W18 κινητήρα που αναφέραμε, του οποίου οι κύλινδροι ήταν οργανωμένοι σε τρεις εξάδες και ο κυβισμός έφτανε τα 6.3 λίτρα.

Ωστόσο, το εν λόγω σύνολο ήταν ατμοσφαιρικό, με συνέπεια η απόδοση να είναι πολύ χαμηλότερη σε σχέση με εκείνο των 8.0 λίτρων. Συγκεκριμένα, η ιπποδύναμη ήταν στους 547 ίππους και η ροπή στα 649 Nm.

Ο βασικός λόγος που δεν είδαμε τον W18 να προχωράει στην παραγωγή ήταν ο χώρος που χρειαζόταν, αλλά και το γεγονός ότι θα έπρεπε η πολλαπλή εξαγωγής του κάθε σετ κυλίνδρων να περνάει πολύ κοντά στην εισαγωγή του επόμενου σετ, με αποτέλεσμα την πτώση στην απόδοση.

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.