Είστε εδώ

Super Cars

Boxster Spyder και Cayman GT4: Αυτοματοποιούνται

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Porsche 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder διατίθενται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όμως η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να το αλλάξει αυτό, δίνοντας τη δυνατότητα στους υποψήφιους αγοραστές και την επιλογή του αυτόματου.

Συγκεκριμένα, το κιβώτιο που θα τοποθετείται στα δύο sports cars είναι το διπλού συμπλέκτη που ονομάζεται PDK, όμως αυτό που δεν ξέρουμε είναι αν η διαθεσιμότητα θα ξεκινήσει μέσα στο 2020 ή από το 2021. Παρόμοια πορεία είχε ακολουθηθεί και στην προηγούμενη γενιά των δύο μοντέλων, όπου αρχικά έγιναν διαθέσιμες οι χειροκίνητες εκδόσεις και στη συνέχεια δόθηκε η επιλογή για αυτόματο κιβώτιο.

Όπως συμβαίνει συνήθως με τα μοντέλα των Γερμανών, η τοποθέτηση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη θα κάνει ελαφρώς καλύτερες τις επιδόσεις, αν και ήδη βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο. Για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4.4 δευτερόλεπτα και στα δύο μοντέλα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 301 χλμ./ώρα για την Boxster Spyder και στα 304 χλμ./ώρα για την Cayman GT4.

Τα παραπάνω νούμερα είναι εφικτά χάρη στον ατμοσφαιρικό, επίπεδο, εξακύλινδρο κινητήρα των 4.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 414 ίππους και 420 Nm ροπής.

Το μόνο που απομένει να μάθουμε είναι πότε θα είναι διαθέσιμο το αυτόματο κιβώτιο και ποια θα είναι η επιβάρυνση στην τιμή.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.