Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin:Τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα

του Σωτήριου Χάλλα

Την ανάπτυξη ενός καινούριου κινητήρα έχει ξεκινήσει η Aston Martin, ο οποίος προς το παρόν φέρει την ονομασία TM01 και θα είναι V6, διπλά υπερτροφοδοτούμενος, με κυβισμό 3.0 λίτρων. 

Πρόκειται για το πρώτο μοτέρ που η βρετανική εταιρεία αναπτύσσει μόνη της από το 1968. Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα τον δούμε να χρησιμοποιείται είναι η Valhalla, ένα hypercar που έχουν ανακοινώσει οι Βρετανοί για το 2022, ενώ αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα. 

Ο κινητήρας κατασκευάζεται με τέτοιον τρόπο ώστε να υποστηρίζει ηλεκτροκίνηση, αλλά παράλληλα το βάρος να συγκρατείται κάτω από τα 200 κιλά. Θα περιλαμβάνει ξηρό κάρτερ, ενώ στη Valhalla θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό τμήμα, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο υβριδικό σύστημα κίνησης. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Aston Martin έχουν φροντίσει ώστε να είνα0ι σύμφωνος με το Euro 7, πτην επόμενη γενιά των προδιαγραφών ρύπων. 

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο σχετικά με την ισχύ του, όμως σε παλαιότερη ανακοίνωση η Aston Martin είχε δηλώσει ότι η Valhalla θα έχει ισχύ 1.000 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Ο στόχος για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 2.5 δευτερόλεπτα και για την τελική ταχύτητα τα 354 χλμ./ώρα. 

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.