Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin:Φτιάχνει νέο, δικό της κινητήρα. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έχει πολυετή συνεργασία με τη Mercedes – AMG, από την οποία προμηθεύεται τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4.0 λίτρων που χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα της, όμως τα επόμενα χρόνια αυτή η συνεργασία θα σταματήσει.

Ο λόγος είναι ότι η Mercedes – AMG σχεδιάζει σταδιακά να καταργήσει το V8 σύνολο, οπότε οι Βρετανοί πρέπει να βρουν κάποια άλλη λύση. Εκείνη στην οποία κατέληξαν ήταν να δημιουργήσουν ένα νέο κινητήρα, του οποίου η διάταξη θα είναι V6 και θα μπορεί να λειτουργήσει ως μέρος υβριδικού συνόλου. Όσον αφορά τον κυβισμό, αναμένεται να είναι στα 3.0 λίτρα.

Οι Γερμανοί έχουν αποφασίσει να αντικαταστήσουν τον V8 των 4.0 λίτρων, με κάποιο υβριδικό τετρακύλινδρο σύνολο 2.0 λίτρων, όμως στην Aston Martin θεωρούν ότι οι τέσσερις κύλινδροι είναι πολύ λίγοι για τα μοντέλα τους, αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται η μάρκα.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό η Aston Martin δε θα επέτρεπαν την ανάπτυξη από το μηδέν ενός νέου και μάλιστα υβριδικού συνόλου, όμως αυτό άλλαξε από τη στιγμή που αναβλήθηκε το λανσάρισμα της Lagonda.

Σχετικά με το νέο μοτέρ ο Άντι Πάλμερ, διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε ότι θα είναι εξ ίσου καλό, αν όχι καλύτερο από το V8 της AMG. Αν και δεν ανέφερε συγκεκριμένα νούμερα για την ισχύ, είπε ότι θα είναι τουλάχιστον η ίδια με το γερμανικό σύνολο, ενώ η απώλεια ροπής που συνεπάγονται οι δύο λιγότεροι κύλινδροι, θα αντισταθμιστεί και με το παραπάνω από το ηλεκτρικό κομμάτι.

Εκτός από το νέο V6 κινητήρα, ο Πάλμερ μίλησε και για τον V12 της εταιρείας, που κατασκευάζει μόνη της. Αν και παραδέχτηκε ότι κάποια στιγμή στο μέλλον η παραγωγή του θα σταματήσει αναγκαστικά, είπε ότι προς το παρόν υπάρχουν τρόποι να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον, οπότε η Aston Martin θα συνεχίσει να τον χρησιμοποιεί. Κλείνοντας, σημείωσε ότι θα είναι λυπητερή η μέρα που η βρετανική μάρκα θα αναγκαστεί να μη βάζει στα μοντέλα της τον V12.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ