Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin: Το μέλλον της στο χώρο των SUV

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin παρουσίασε πρόσφατα την DBX, το πρώτο SUV μοντέλο στην ιστορία της, η οποία όσον αφορά το μέγεθος τοποθετείται στην ίδια κατηγορία με την Porsche Cayenne, όμως οι Βρετανοί θα δημιουργήσουν και κάποιο πιο μικρό μοντέλο; 

Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της εταιρείας, Μάρεκ Ράιχμαν, η απάντηση είναι όχι. Ωστόσο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί κάποιο μεγαλύτερο μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θεωρεί πιο πιθανό είναι η Aston Martin να προχωρήσει στη δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων για την DBX, όπως κάποιας coupe ή εκδοχής κάποιας με μεγαλύτερο μήκος. 

Με τη ζήτηση για SUV να αυξάνεται συνεχώς, η προσφορά περισσότερων εναλλακτικών από την Aston Martin προς τους πελάτες της θα οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων. Ο Ράιχμαν ανέφερε ότι το 72% των πελατών τους είχαν ήδη στο παρελθόν κάποιο SUV από τις Porsche, Lamborghini, Bentley ή Rolls – Royce. 

Η DBX χρησιμοποιεί διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4.0 λίτρων από την AMG, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και 700 Nm ροπής, έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 291 χλμ./ώρα. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.