Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin: Ο λόγος δημιουργίας της DBX

του Σωτήριου Χάλλα

Όπως επιβάλλει η μόδα της εποχής η Aston Martin θα προχωρήσει και αυτή στη δημιουργία ενός SUV με την ονομασία DBX το οποίο θα είναι το πρώτο που κατασκευάζει η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία στη μακρά ιστορία της.

Πάνω στο θέμα έκανε κάποιες δηλώσεις ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και υπεύθυνος για την εντυπωσιακή ανάκαμψη που βιώνει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, Άντι Πάλμερ, ο οποίος είπε ότι ο βασικός λόγος που η Aston Martin μπαίνει στη διαδικασία να κατασκευάσει ένα SUV είναι ότι στην αγορά της Κίνας αυτού του είδους τα μοντέλα σημειώνουν εξαιρετικές πωλήσεις.

Απόδειξη για τα παραπάνω αποτελεί το γεγονός ότι για την DBX οι Βρετανοί συνεργάστηκαν με το τμήμα σχεδίασης και καινοτομίας του πανεπιστημίου Tongji της Σαγκάης. Η συνεργασία αφορά τη δημιουργία χρωμάτων που θα αρέσουν στους Κινέζους αγοραστές καθώς τείνουν να δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση σε ανοιχτά και φωτεινά χρώματα.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα της DBX η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι δε θα υπάρξει ηλεκτρική έκδοση όμως θα υπάρξουν δύο εκδόσεις βενζίνης. Ο ένας κινητήρας θα είναι V8 με δύο τούρμπο και χωρητικότητα 4.0 λίτρων με απόδοση 503 ίππων και 675 Nm ροπής και ο άλλος θα είναι V12 στα 5.2 λίτρα με δύο τούρμπο και απόδοση 600 ίππων και 700 Nm ροπής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.