Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin: Νέα εντυπωσιακά στοιχεία για τη Rapide E

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκδοση παραγωγής του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα ονομάζεται Rapide E.

Η παραγωγή του βρετανικού ηλεκτρικού super sedan θα περιοριστεί στις 155 μονάδες και το χαρακτηριστικό του είναι ότι η μπαταρία των 65 kWh έχει τεχνολογία 800 Volts. Η τοποθέτηση της μπαταρίας έχει γίνει στο χώρο που στη συμβατική Rapide καταλαμβάνεται από τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ρεζερβουάρ καυσίμων.

Η Rapide E θα έχει δύο κινητήρες που θα κινούν τους πίσω τροχούς και θα αποδίδουν 610 ίππους και 950 Nm ροπής. Με την ισχύ αυτή ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μικρότερος από 4 δευτερόλεπτα ενώ η ενδιάμεση επιτάχυνση 80-110 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 1.5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η αυτονομία θα φτάνει τα 322 χλμ. με τη μέτρηση να έχει γίνει με το νέο κύκλο, WLTP.

Η ανάπτυξη της Aston Martin Rapide E έχει γίνει σε συνεργασία με τη Williams Advanced Engineering ώστε να επιτευχθεί η επαρκής ψύξη των κινητήρων και της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι οι επιδόσεις θα έχουν επαναληψιμότητα και δε θα είναι εφικτές μόνο όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Παράλληλα, έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα της εξοικονόμησης βάρους με την εφαρμογή λύσεων όπως χρήση ζαντών από ειδικό αλουμίνιο και τμήματα του αυτοκινήτου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Η παραγωγή της Rapide E θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ουαλία στην περιοχή St. Athan με τα βιβλία παραγγελιών να έχουν ανοίξει ήδη. Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.