Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin DBX: Από την καραντίνα στην παραγωγή

του Γιώργου Ψαρρά

H Βρετανία είναι μια από τις ευρωπαϊκές χώρες που δοκιμάζεται σκληρά από τον Covid-19, ενώ η Aston Martin είχε αναγκαστεί να διακόψει εντελώς την παραγωγική διαδικασία στην πατρίδα της.

Νερό στο «μύλο» της γραμμής παραγωγής άρχισε να κυλάει μετά από εβδομάδες και πάλι στο εργοστάσιο της Aston Martin που βρίσκεται στο St Athan της Ουαλίας. Εκεί συναρμολογείται και πάλι από 5 Μαΐου η νέα DBX, το πρώτο SUV της Aston Martin, το οποίο τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 542 ίππων και 700 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,5 δευτ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 291 χλμ./ώρα.

Σε μεταγενέστερες ημερομηνίες και σταδιακά θα επαναλειτουργήσει η έδρα της στο Gaydon και οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις της στη Βρετανία. Σύμφωνα με την Aston Martin έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των εργαζομένων της και για το λόγο αυτό κατά τη διάρκεια επαναλειτουργίας της παραγωγής εφαρμόζονται αυστηρά μέτρα υγιεινής, τα οποία έχουν αποφασιστεί σε συνεργασία με τα συνδικάτα και την Εθνική Υπηρεσία Υγείας (ΝΗS) της Βρετανίας.

Πιο αναλυτικά, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να τηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων μεταξύ τους, έχει υπολογιστεί προσεκτικά ο μέγιστο αριθμός τους σε κάθε χώρο, πραγματοποιείται μέτρηση θερμοκρασίας σώματος κατά την είσοδο τους στο εργοστάσιο, η χρήση μάσκας προσώπου και γαντιών είναι υποχρεωτική παντού, ενώ έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία μηχανήματα με αντισηπτικά υγρά.

Υπενθυμίζεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες η Aston Martin συνέβαλε στην καταπολέμηση του Covid-19 στη Bρετανία παράγοντας εξοπλισμό ατομικής προστασίας και παρέχοντας δωρεάν επισκευές στα οχήματα όσων εργάζονται στην Εθνική Υπηρεσία Υγείας (ΝΗS).

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ