Είστε εδώ

Super Cars

Aston Martin DB5: Αξίζουν πολλά εκατομμύρια τα αυτοκίνητου του Bond

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό μία Aston Martin DB5 του 1964 να πουληθεί για 6.385.000 δολάρια (5.765.882 ευρώ), όμως όταν πρόκειται για ένα αυθεντικό Bond car, τίποτα δεν είναι αδύνατο.

Αυτή την τιμή “έπιασε” μία από τις τέσσερις DB5 που είχαν κατασκευαστεί για την ταινία Goldfinger, σε δημοπρασία που έγινε από τον οίκο RM Sotheby’s κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτοκινήτου στο Monterey της Καλιφόρνια.

Το εν λόγω αυτοκίνητο φέρει τα περισσότερα στοιχεία του εξοπλισμού για τα οποία έμεινε στην ιστορία του σινεμά το μοντέλο της Aston Martin. Μεταξύ άλλων συναντάμε την αλεξίσφαιρη μεταλλική πλάκα που προστατεύει το πίσω παρμπρίζ, το ραντάρ που είναι ενσωματωμένο στο ραδιόφωνο, τους εκτοξευτήρες λαδιού στην πίσω μεριά, το σύστημα που βγάζει καπνό επίσης στην πίσω μεριά, τα πυροβόλα όπλα που κρύβονται πίσω από τα φλας στο εμπρός μέρος και φυσικά το εκτινασσόμενο κάθισμα συνοδηγού.

Βέβαια, επειδή το αυτοκίνητο έχει άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους τα όπλα είναι ψεύτικα και κάνουν μόνο τον ήχο του πυροβολισμού.

Νωρίτερα, η DB5 είχε υποστεί εκτεταμένη αναπαλαίωση από την εταιρεία Roos Engineering στην Ελβετία, η οποία είναι μία από τις μόλις 13 που η Aston Martin έχει εγκρίνει ως συνεργάτες και τους έχει αποδώσει το χαρακτηρισμό Heritage Specialist. Η διαδικασία της αναπαλαίωσης είχε διάρκεια τέσσερα χρόνια.

Πριν τη δημοπρασία οι εκτιμήσεις για την τιμή έκαναν λόγο για 4 με 6 εκατομμύρια δολάρια όμως το αποτέλεσμα ήταν ακόμα μεγαλύτερο. Τα 6.385.000 δολάρια είναι η μεγαλύτερη τιμή που έχει δοθεί για μία DB5, με την επόμενη ακριβότερη να είναι στα 4.2 εκατομμύρια δολάρια το 2010.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δημιουργήθηκε με τις προδιαγραφές να συμμετάσχει στα γυρίσματα της ταινίας, κάτι που τελικά δεν έγινε. Αντίθετα, χρησιμοποιήθηκε για την προώθηση της επόμενης ταινίας του James Bond, που κυκλοφόρησε το 1965 και ονομαζόταν Thunderball.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Τουρκίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, 38,62 χλμ. 

H τελευταία Ειδική Διαδρομή, η power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους είναι 7,05 χλμ. 

Lamborghini Sian FKP 37

Τι να σημαίνει άραγε το FKR 37 που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο το οποίο αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη η Lamborghini στην έκθεση της Φρανκφούρτης. 

Pirelli P Zero

Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς στη Formula 1 θα έρθει το 2021. 

Και αυτή η αλλαγή έχει να κάνει με τα ελαστικά που από 13 ιντσών με υψηλό προφίλ, θα περάσουν στα ελαστικά 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ.

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Και όμως τα Citroen boys συνεχίζουν αλώβητα τον αγώνα, τη στιγμή που ο Τάνακ εγκατέλειψε από ηλεκτρονικά και ο Νεβίλ συνεχίζει μεν, αλλά πολύ πίσω δε λόγω εξόδου. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Η ηλεκτρονική μονάδα του Toyota Yaris WRC έθεσε εκτός τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας Τάνακ-Γιερβόγια πριν την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους στο ράλι Τουρκίας. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Το δεύτερο σκέλος του ράλι Τουρκίας δεν ξεκίνησε καλά για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ.

Στην 1η Ειδική Διαδρομή σε μια κλειστή στροφή ο Νεβίλ λόγω σκόνης δεν είδε την πέτρα που «καραδοκούσε». Με αποτέλεσμα να βγουν από το δρόμο, να χάσουν 4 λεπτά και να πέσουν πολύ πίσω στην γενική κατάταξη. 

Μεταγραφικό παζάρι

Αυτή τη στιγμή, είναι λίγες οι θέσεις στη Formula 1 που δεν έχουν καλυφτεί για την επόμενη χρονιά και μία από τις πιο επιθυμητές, είναι εκείνη που αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει ο Ρομέν Γκροζάν, στην ομάδα της Haas.

Tesla

Σχεδόν όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων περνάνε από το Νίρμπουργκρινγκ για να κάνουν χρόνο ή ακόμα και κάποιο ρεκόρ, όμως μέχρι τώρα η Tesla έδειχνε να αδιαφορεί πλήρως για την εμβληματική πίστα.

SEAT

Την εταιρική της κοινωνική ευθύνη απέδειξε για ακόμα μια φορά η SEAT με μια κίνηση που στόχο έχει να ωφελήσει το περιβάλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Όταν τις συμμετοχές κοσμούν αυτοκίνητα που βλέπουμε σε αγώνες του WRC, άρωμα Ευρώπης φέρνουν και στα λιμνάζοντα νερά των Ελληνικών αγώνων.