Είστε εδώ

Super Cars

Alpine: Πόσο ισχυρότερη θα γίνει η A110;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Alpine Α110 καταφέρνει να έχει υψηλές επιδόσεις παρά τα μόλις 1.8 λίτρα του κινητήρα της ο οποίος αποδίδει 252 ίππους και 320 Nm ροπής και αυτό το οφείλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στο πολύ χαμηλό της βάρος που παραμένει κάτω από τα 1.100 κιλά.

Ωστόσο, σύμφωνα με γαλλικά μέσα (η Alpine ανήκει στη Renault) η εταιρεία ετοιμάζει μία πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου η οποία θα φτάνει τους 300 ίππους και τα 400 Nm ροπής χωρίς να αλλάξει ο κυβισμός του κινητήρα. Μάλιστα, το παραπάνω σενάριο είναι αρκετά πιθανό καθώς το μοτέρ αυτό υπάρχει ήδη και εξοπλίζει την έκδοση Trophy του Megane RS οπότε το μόνο που πρέπει να κάνουν οι μηχανικοί της Alpine είναι να το τοποθετήσουν κάτω από το καπό του δικού τους μοντέλου.

Η αυξημένη ισχύς σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το βάρος θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα σημαίνει ότι οι επιδόσεις αυτής της έκδοσης θα είναι αρκετά βελτιωμένες. Με τον κινητήρα των 252 ίππων η Alpine A110 χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα 4.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Κατά συνέπεια ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να πέσει περίπου στα 4.0 δευτερόλεπτα ενώ ερωτηματικό αποτελεί αν η γαλλική μάρκα θα ανεβάσει τον περιοριστή της τελικής ταχύτητας.

Πέρα από την πιο ισχυρή έκδοση αρκετές πιθανότητες συγκεντρώνει και το σενάριο να δούμε κάποια ανοιχτή εκδοχή της Alpine A110, κάτι που ακούγεται ως φήμη από όταν κυκλοφόρησε το μοντέλο αλλά ίσως τελικά να υλοποιηθεί το 2020.

Περιμένουμε να δούμε τι εκπλήξεις ετοιμάζουν ακόμα οι Γάλλοι.

Σχετικά άρθρα

ERC-Αζόρες

Οι αγώνες τελειώνουν στη ράμπα και το 2ο σκέλος του πρώτου γύρου για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι, στις Αζόρες, έφερε ανατροπές.

Ραλφ Σουμάχερ

Μετά το Γκραν Πρι της Αυστραλίας ο Ραλφ Σουμάχερ σχολίασε την αρνητική εικόνα της Williams οι οδηγοί της οποίας, Τζορτζ Ράσελ και Ρόμπερτ Κουμπίτσα, τερμάτισαν δύο και τρεις γύρους, αντίστοιχα, πίσω από τον Μπότας που ήταν ο νικητής.

ΕRC-Αζόρες

Ο πρώτος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που περιλαμβάνει 8 αγώνες χωρίς άρωμα Ελλάδας (μεγάλη στεναχώρια αυτό) διεξάγεται στις Αζόρες. 

Aνάβαση Διονύσου

Ο πρώτος γύρος του ομώνυμου θεσμού διεξάγεται 30-31 Μαρτίου στην Ανατολική πλαγιά της Πεντέλης, στην ανάβαση Διονύσου.

Αυτόνομα αυτοκίνητα

Κάθε μέρα που περνάει μας φέρνει πιο κοντά στην κυκλοφορία των αυτόνομων αυτοκινήτων στους δρόμους όμως κάτι τόσο ριζικά καινούριο φέρνει μαζί του και νέες προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Αγωνιστικής Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας

Αρχαιρεσίες του σωματείου ΑΛΑΛ για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. που συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής

Πρόεδρος: Μανώλης Νικόλαος

Αντιπρόεδρος: Κυροδήμος Φώτης

Γενικός Γραμματέας: Στεφανή Γεωργία

Ειδικός Γραμματέας: Κουτρίδης Δημήτριος

Ταμίας: Ανδρικοπούλου Ιωάννα

JLR

Στην πορεία προς την εξάπλωση και την καθιέρωση μιας τεχνολογίας είναι κάποια γεγονότα τα οποία αποτελούν σημαντικούς σταθμούς αφού σηματοδοτούν ότι τείνει να γίνει κυρίαρχη.

Hyundai Tucson N Line

Το Tucson έγινε το πρώτο SUV της Hyundai που απέκτησε τη σπορ έκδοση N Line, την οποία πρωτοείδαμε στο i30.

Skoda

H ναυαρχίδα της Skoda έχει ακόμα ένα λόγο να καμαρώνει για την πορεία της, καθώς έσπασε ένα νέο ρεκόρ.

Διεθνής Αμνηστία

Αυτές τις μέρες πραγματοποιείται στο Όσλο η διάσκεψη Nordic Electric Vehicle (EV) Summit της οποίας βασικό θέμα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πόσο πράσινα είναι στην πραγματικότητα και τι μπορεί να γίνει ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις τους στο περιβάλλον.