Είστε εδώ

News

Βομβάη: Όσο κορνάρεις, θα περιμένεις

του Σωτήριου Χάλλα

Στη Βομβάη οι οδηγοί συνηθίζουν να πατάνε την κόρνα πολλές φορές τη μέρα, όμως στην πλειονότητα των περιπτώσεων αυτό γίνεται χωρίς να υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος, οπότε οι αρχές βρήκαν έναν ευφάνταστο τρόπο για να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο.

Όταν η πλειοψηφία των οδηγών πατάνε συνεχώς την κόρνα του αυτοκινήτου τους, ακόμα και πριν το φανάρι από κόκκινο γίνει πράσινο, τότε δημιουργείται ηχορύπανση. Μάλιστα, όταν πρόκειται για μία πόλη 20 εκατομμυρίων ανθρώπων όπως η Βομβάη, τότε τα επίπεδα όχλησης μπορούν να ξεφύγουν.

Για να αναγκάσουν τους οδηγούς να μην κορνάρουν στο φανάρι, οι αρχές συνέδεσαν τους φωτεινούς σηματοδότες με συσκευές που μετράνε τα decibel (db), δηλαδή την ένταση του ήχου. Όταν αυτή ξεπεράσει κάποιο όριο, τότε η αντίστροφη μέτρηση που βλέπουν οι οδηγοί και δείχνει σε πόσα δευτερόλεπτα θα σβήσει το κόκκινο και θα ανάψει το πράσινο, ξεκινάει από την αρχή.

Δεδομένου του πολύ έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει η πόλη, κανένας δε θέλει να καθυστερεί ούτε ένα δευτερόλεπτο, οπότε το παραπάνω μέτρο έχει σοβαρές πιθανότητες να πετύχει.

Το μοναδικό πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει είναι το φανάρι να παραμένει στο κόκκινο ακόμα και αν κάποιος κορνάρει επειδή βρίσκεται σε πραγματική ανάγκη (π.χ. μεταφέρει κάποιον στο νοσοκομείο), όμως το όριο που έχει τεθεί είναι τέτοιο ώστε να μην αρχίζει από την αρχή η αντίστροφη μέτρηση όταν το κορνάρισμα προέρχεται μόνο από ένα ή δύο αυτοκίνητα.

Σχετικά άρθρα

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Toyota βλέπει ότι τα επόμενα χρόνια ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα της θα αυξήσει τις ανάγκες για παραγωγή μπαταριών.

Σύμφωνα με τις αρχαιρεσίες των σωματείων-μελών της ΟΜΑΕ που ψήφισαν για το νέο Δ.Σ., ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε τiς περισσότερους ψήφους με τον Νικόλα Παυλίδη δεύτερο και την Κατερίνα Φατούρου τρίτη. Το νέο Δ.Σ. θα ακολουθήσει τη οδό των εκλογών ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα.

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ.

Το 2019 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ο Ματία Μπινότο, επικεφαλής της Ferrari, δήλωνε αισιόδοξος όμως φέτος ο Ιταλός εκφράζει ανησυχίες σχετικά με την ταχύτητα της SF1000 σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.

Η Mercedes W10 ήταν ένα πολύ επιτυχημένο μονοθέσιο, αφού με αυτό η γερμανική ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο Χάμιλτον εκείνο των οδηγών, οπότε είναι λογικό οι υπόλοιπες ομάδες να αντιγράψουν κάποια στοιχεία, όμως η Racing Point το παράκανε.

Σχεδόν ίσο χρόνο αναμονής με το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κατάφερε να πετύχει η Porsche για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα όταν πρέπει να φορτίσουν.

Το ματ χρώμα κάποτε ήταν πολύ της μόδας. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι οι ιδιοκτήτες που κάλυπταν με ματ μεμβράνες όλο το αμάξωμα. Όμως το γκρι ματ της Mercedes που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εργοστασιακό χρώμα.

Με καθυστέρηση ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες που προτείνει το κάθε σωματείο για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ διάρκειας 9 μηνών μέχρι της επόμενες εκλογές της ομοσπονδονδίας.

Με τις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης να έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο έχουν εξελιχθεί τα μονοθέσια στους 12 μήνες που μεσολάβησαν.

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.