Είστε εδώ

News

Volvo: Οι φιλόδοξοι στόχοι της για τα επόμενα χρόνια

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Επιπλέον, αναφέρει ότι θέλει να γίνει μια εταιρεία η οποία θα διαθέτει στην γκάμα της μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, ωστόσο, το πότε θα γίνει αυτή η μετάβαση θα αποφασιστεί, σύμφωνα με τα στελέχη της σουηδικής μάρκας, αποκλειστικά από τα θέλω τν πελατών.

Αν, για παράδειγμα βλέπουν ότι είναι μεγάλο το ποσοστό πωλήσεων των κινητήρων εσωτερικής καύσης όσο περνάνε τα χρόνια, θα καθυστερήσουν την κατάργηση τους, αν όμως τα ποσοστά τους είναι μικρά, τότε θα προχωρήσουν στην αποκλειστική παραγωγή ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Πριν λίγες μέρες η Volvo έκανε το πρώτο, σημαντικό, βήμα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των ανωτέρω, παρουσιάζοντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της, το XC40 Recharge.

Πριν το 2040, ο πρώτος ενδιάμεσος στόχος είναι τοποθετημένος στο 2025. Σύμφωνα με αυτόν, οι Σουηδοί θέλουν το 50% των πωλήσεών τους να αποτελείται από ηλεκτρικά και plug-in αυτοκίνητα, γι’ αυτό και ετοιμάζονται να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα του είδους, ενώ και το χαρακτηρισμό Recharge που θα συνοδεύει τα ηλεκτρικά, αναμένεται να τον βλέπουμε ολοένα και πιο συχνά.

Σίγουρα πρόκειται για φιλόδοξους στόχους. Θα καταφέρει να τους πετύχει; Δεν αποκλείεται.

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.