Είστε εδώ

News

Volkswagen:Η παράξενη συσκευή στα εργοστάσια της

του Γιώργου Ψαρρά

Βλέποντας κανείς την παραπάνω φωτογραφία αναρωτιέται, τι ακριβώς είναι αυτή η συσκευή;

Είναι η απόδειξη ότι οι εργαζόμενοι της Volkswagen έχουν έμπνευση, ταλέντο και έντονη ευρηματικότητα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Από το τέλος Απριλίου η παραγωγική διαδικασία στα εργοστάσια της γερμανικής εταιρείας έχει αρχίσει να επανεκκινεί σταδιακά, μετά τη διακοπή της λόγω κορωνοϊού. Ωστόσο έπρεπε να δοθεί μεγάλη έμφαση στην τήρηση των κανόνων υγιεινής, ενώ όπως έχουν επισημάνει πολλές φορές οι ειδικοί πρέπει να μεριμνούμε τακτικά για την καθαριότητα των χεριών μας.

Οι εργαζόμενοι λοιπόν στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Έμντεν, εκεί όπου παράγεται το Passat και το Arteon, σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους από το εργοστάσιο του Μπράουνσβαϊγκ αποφάσισαν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν μόνοι τους μια φορητή συσκευή απολύμανσης χεριών.

Για ποιο λόγο όμως δεν αγοράστηκαν από το εμπόριο οι εν λόγω συσκευές; Προκειμένου να αποφευχθούν τα υψηλά κόστη απόκτησης και οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης.

Έτσι άρχιζε μια εσωτερική αναζήτηση στα εργοστάσια, ώστε να βρεθούν υπάρχοντα υλικά, τα οποία θα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή της συσκευής απολύμανσης χεριών.

Πράγματι τα κατάφεραν, καθώς από τα 146 συνολικά τμήματα της συσκευής τα περισσότερα προέρχονται από εξαρτήματα της Volkswagen. Για παράδειγμα, το ακροφύσιο από το οποίο βγαίνει το αντισηπτικό υγρό προέρχεται από το σύστημα καθαρισμού παρμπρίζ του Passat.

Ο υποδοχέας των χεριών είναι απλά ένα ανοξείδωτο μπολ, στο οποίο τοποθετούνταν σαλάτα στα κυλικεία των εργοστασίων. Η βάση της συσκευής είναι μεταλλικά βαρέλια που χρησιμοποιούνταν για τη μεταφορά δοχείων κόλλας, ενώ επιλέχτηκαν για το μέγεθος και τη σταθερότητα τους.

Πλέον στο εργοστάσιο του Έμντεν κατασκευάζονται 100 συσκευές απολύμανσης χεριών κάθε εβδομάδα και αποστέλνονται στα εργοστάσια του Βόλφσμπουργκ, Τσβίκαου, Κάσσελ, Σάλτσγκιτερ και Χέμνιτζ. Μάλιστα η συσκευή απολύμανσης χεριών έχει λάβει σήμανση CE, η οποία συμβολίζει τη συµµόρφωση προς όλες τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται στους κατασκευαστές για το προϊόν.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.