Είστε εδώ

News

Volkswagen: Αποκάλυψε το νέο σήμα της. Ποιες είναι οι διαφορές;

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen αποφάσισε να παρουσιάσει στο κοινό το νέο, σημαντικά επανασχεδιασμένο σήμα της, μια αλλαγή που είχε προαναγγείλει πριν λίγες μέρες.

Βασική διαφορά του νέου σήματος είναι ότι είναι σχεδιασμένο χρησιμοποιώντας αυστηρά μόνο δύο διαστάσεις, σε αντίθεση με αυτό που χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα το οποίο έδινε σε όποιον το έβλεπε μια τρισδιάστατη αίσθηση.

Επιπλέον, η σχεδίασή του είναι πιο απλή με τις γραμμές να είναι σημαντικά πιο μίνιμαλ, επιλογή που έχει ακολουθήσει μεγάλος αριθμός εταιρειών που έχει αποφασίσει να αλλάξει σήμα, τα τελευταία χρόνια. Αυτό συμβαίνει επειδή πλέον το βασικό κανάλι επικοινωνίας εταιρειών – κοινού είναι το internet, οπότε θέλουν το σήμα τους να έχει απλή μορφή για να μπορεί να αποτυπωθεί εύκολα.

Ταυτόχρονα, με τον τρόπο που επέλεξαν οι σχεδιαστές να το αλλάξουν, το νέο σήμα αποπνέει και μία ρετρό αισθητική, αφού θυμίζει αρκετά τη μορφή που χρησιμοποιούνταν πριν από πολλές δεκαετίες.

Η διαδικασία της υιοθέτησης του νέου σήματος ξεκίνησε με τη φωταγώγησή του στο κτίριο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Βόλφσμπουργκ και σταδιακά θα αντικατασταθεί στις διάφορες εγκαταστάσεις σε όλον τον κόσμο (εργοστάσια, κτίρια διοίκησης, αντιπροσωπείες, συνεργεία, κ.α.). Οι άνθρωποι της εταιρείας δήλωσαν ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να επικρατήσει η χρήση του νέου σήματος αφού, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές αυτού του τύπου στην παγκόσμια βιομηχανία.

Εκτός από το οπτικό σήμα, η Volkswagen δημιούργησε για πρώτη φορά και ένα ηχητικό σήμα, ώστε να ξεχωρίζει και σε ηχητικό επίπεδο, εκτός από το οπτικό.

Μπορείτε να δείτε το νέο σήμα και να ακούσετε το ηχητικό logo στα βίντεο που ακολουθούν.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - Benz

Το καλοκαίρι του 2020 οι αντιπροσωπείες της Mercedes σε όλη την Ευρώπη θα υποδεχτούν την ανανεωμένη E-Class, όμως η γερμανική εταιρεία δε μας άφησε να περιμένουμε μέχρι τότε για να δούμε τις αλλαγές, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μοντέλου σε πρωτότυπη μορφή.

Renault

Η τελευταία γενιά των Renault Twingo και Smart Forfour είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία, αφού τα δύο μοντέλα είχαν εξελιχτεί από κοινού, όμως με τον ερχομό του 2020 το μοντέλο της Daimler έγινε αποκλειστικά ηλεκτρικό, αφήνοντας τη Renault να συνεχίζει την παραγωγή μόνη της.

Honda E Type R

Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.

Κίνα - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Κίνα θέλει να κάνει παρελθόν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, στρεφόμενη προς τη λύση της εναλλαγής των μπαταριών, διαδικασία η οποία θα διαρκεί μόλις λίγα λεπτά.

Subaru

Η λακωνική συνήθως στις δηλώσεις της Subaru προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με την πορεία και τους στόχους της για το μέλλον.

DS 3 Crossback 1.2 PureTech EAT8

Παρατηρώντας το DS 3 Crossback μας έρχεται στο νου η φράση του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ότι «η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο».

WRC, Hyundai Motorsport

Σημαντικό ρόλο στην καθημερινή οδήγηση παίζει η σωστή ρύθμιση του καθίσματος, τόσο για την έδρα όσο και για την πλάτη. Πόσο μάλλον στους αγώνες.

Στο θέμα αυτό δεν αφήνεται τίποτα στην τύχη.