Είστε εδώ

News

Toyota:Υδρογονοκίνητο φορτηγό με αυτονομία 600 χλμ.

του Γιώργου Ψαρρά

Φαίνεται ότι η έναρξη παραγωγής του υδρογονοκίνητου Mirai πριν από μερικά χρόνια ήταν για την Toyota μόνο η αρχή στην εξέλιξη της εναλλακτικής αυτής μορφής ενέργειας.

Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν σε συνεργασία με την ομοεθνή της Hino, κατασκευάστρια επαγγελματικών οχημάτων, αποφάσισαν να αναπτύξουν ένα υδρογονοκίνητο μεγάλο φορτηγό.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ως βάση θα χρησιμοποιηθεί το φορτηγό Hino Profia, συνολικού βάρους 25 τόνων, με τις αναλογίες του σε μήκος, πλάτος και ύψος να βρίσκονται στα 11.990 χλστ., 2.490 χλστ. και 3.780 χλστ. αντίστοιχα.

Παράλληλα το πλαίσιο του Profia θα είναι ειδικά μελετημένο για την περίσταση, ώστε να μπορεί να υποδεχτεί τη μπαταρία ιόντων λιθίου και τις δυο συστοιχίες κυψελών καυσίμων που προέρχονται από το νέο Mirai και περιλαμβάνουν σύστημα ελέγχου κίνησης οχημάτων της Hino, που εφαρμόζεται σε υβριδικά βαρέα οχήματα. Ταυτόχρονα μελετάται η μέγιστη μείωση του βάρους, ώστε να εξασφαλιστεί η επαρκής χωρητικότητα φορτίου.

Η αυτονομία τώρα του υδρογονοκίνητου φορτηγού Profia θα φτάνει τα 600 χλμ. κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τις μεγάλες αποστάσεις που καλύπτουν συνήθως τα επαγγελματικά οχήματα.

Η Toyota και η Hino έχουν αναδείξει το υδρογόνο ως σημαντική πηγή εναλλακτικής μορφής ενέργειας για το μέλλον από το 2003 με κοινές δοκιμές ανάπτυξης λεωφορείων που χρησιμοποιούσαν κυψέλες καυσίμου.

Με τη σύσφιξη των εταιρικών τους σχέσεων επιθυμούν να ενταθούν οι προσπάθειες για την υλοποίηση μιας κοινωνίας υδρογόνου και να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι που έχουν θέσει για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2050. Επισημαίνεται ότι το 60% των συνολικών εκπομπών CO2 στην Ιαπωνία προέρχεται από τα επαγγελματικά οχήματα.

Σχετικά άρθρα

Αυτή την περίοδο λόγω κορωνοϊού, το WRC βρίσκεται σε «διακοπές» και όλοι αναμένουν την περίοδο που ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν. Πως περνάνε λοιπόν οι αστέρες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Τον Ζακ Λαφίτ, τον κοντόσωμο Γάλλο πιλότο με τις 6 νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που οδήγησε για τις ομάδες Iso, Ligier, Williams, από το 1974 έως το 1986,τον θυμάστε;

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ