Είστε εδώ

News

Toyota: Το λεωφορείο που εκπέμπει μόνο υδρατμούς

του Γιώργου Ψαρρά

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σας συστήνουμε λοιπόν το νέο αστικό λεωφορείο ονόματι H2.City Gold της CaetanoBus, το οποίο έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση “Busworld 2019” στις Βρυξέλλες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας ανάμεσα στην Toyota και στην CaetanoBus που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2018, το νέο αστικό λεωφορείο H2.City Gold μπόρεσε να ενσωματώσει στην οροφή του τις ίδιες κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί και το υδρογονοκίνητο Mirai.

Οι εν λόγω κυψέλες καυσίμου συνδέονται με πέντε δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου συνολικής χωρητικότητας 37,5 κιλών. Η αυτονομία του νέου αστικού λεωφορείου H2.City Gold φτάνει τα 400 χλμ., ενώ ο ανεφοδιασμός του με υδρογόνο υπό πίεση στα 350 bar, ολοκληρώνεται εντός μόλις 9 λεπτών. Όπως είναι λογικό το νέο H2.City Gold εκπέμπει μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα, καθώς πίσω του αφήνει μόνο υδρατμούς.

Το στάδιο των δοκιμών για το νέο H2.City Gold θα συνεχιστεί σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις τους επόμενους μήνες, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα θα πραγματοποιηθεί στα μέσα του 2020 και την ίδια χρονιά θα ξεκινήσει η παραγωγή του στην Πορτογαλία.

Το νέο H2.City Gold θα συντελέσει στην πραγματοποίηση της πρόκλησης για το 2050 που έχει θέσει η Toyota για μια κοινωνία χωρίς εκπομπές ρύπων. Πέρα από τα επιβατικά μοντέλα και τα λεωφορεία η ιαπωνική εταιρεία επιθυμεί να προωθήσει την υδρογονοκίνηση σε ελαφρά και βαρέα φορτηγά ακόμα και σε ανυψωτικά μηχανήματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.