Είστε εδώ

News

Συγχώνευση FCA-Renault: Πιθανή επανεκκίνηση συνομιλιών, με επιφυλάξεις

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Renault και FCA είναι ανοιχτές στην επανεκκίνηση των συνομιλιών μεταξύ τους για μια πιθανή συγχώνευση, όμως στελέχη και των δύο ομίλων εμφανίζονται επιφυλακτικά σχετικά με παράγοντες που θα μπορούσαν να εμποδίσουν την επίτευξη συμφωνίας.

Επικαλούμενη ανθρώπους με γνώση του αντικειμένου, η Wall Street Journal αναφέρει ότι οι άνθρωποι της Renault εμφανίζονται αισιόδοξοι, ενώ περιμένουν την έκβαση της συγκέντρωσης των μετόχων της Nissan η οποία θα γίνει αυτή την εβδομάδα.

Οι Ιάπωνες δεν έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο της συγχώνευσης, όμως η πρώτη τους προτεραιότητα είναι να αλλάξουν πρώτα οι ισορροπίες στο εσωτερικό της συμμαχίας και να γίνουν πιο ανεξάρτητοι, προτού δώσουν τη συγκατάθεσή τους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Τιερί Μπολόρ, δήλωσε σχετικά με το θέμα ότι αυτή τη στιγμή δεν έχουν υπάρξει άλλες συνομιλίες, από τότε που η FCA απέσυρε την πρόταση που είχε κάνει.

Ο ιταλο-αμερικανικός όμιλος προχώρησε σε αυτή την κίνηση επειδή η γαλλική κυβέρνηση (ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault)καθυστερούσε τη διαδικασία προκειμένου να πείσει τη Nissan να πει το “ναι”. Έτσι, η FCA έριξε το φταίξιμο στις “πολιτικές συνθήκες που επικρατούν στη Γαλλία” και είναι αρκετοί εκείνοι που εκτιμούν ότι για να ξεκινήσουν και πάλι οι συνομιλίες, το γαλλικό κράτος θα πρέπει να απαρνηθεί την εξουσία που έχει αυτή τη στιγμή πάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Αυτή τη στιγμή η προτεραιότητα της Renault είναι να βελτιωθεί το κλίμα με τη Nissan, κάτι το οποίο επιθυμεί διακαώς και η κυβέρνηση και το θεωρεί απαραίτητη συνθήκη για να πετύχει ο “γάμος” FCA-Renault.

Αν οι δύο εταιρείες ενωθούν θα βρίσκονται στην τρίτη θέση παγκοσμίως στις πωλήσεις αυτοκινήτων, όμως αν στο deal συμμετάσχει ολόκληρη η συμμαχία, τότε θα είναι ο μεγαλύτερος όμιλος και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο.

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.