Είστε εδώ

News

Subaru: Οι στόχοι της επόμενης δεκαετίας

του Σωτήριου Χάλλα

Η Subaru μέχρι τώρα δεν έχει υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση στο βαθμό που το έχουν κάνει άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όμως πλέον θέτει ως στόχο μέχρι το 2030 το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Μάλιστα, το πλάνο της επεκτείνεται και μετά το 2030 και προβλέπει τη δημιουργία ηλεκτρικών ή/και υβριδικών εκδόσεων για όλα τα μοντέλα της γκάμας της.

Σε αυτό το πλαίσιο η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε ένα πρωτότυπο που μας δείχνει την κατεύθυνση στην οποία κινείται για την ανάπτυξη του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV, το οποίο εξελίσσει σε συνεργασία με την Toyota και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του πριν το 2025.

Βασικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου είναι η έντονη κλίση στο πίσω παρμπρίζ, το μεγάλο μήκος της καμπίνας, οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες και οι κοντοί πρόβολοι τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Επιπλέον, ιδιαίτερη νότα αποτελεί το μαύρο χρώμα στο κομμάτι του αμαξώματος γύρω από τους θόλους, το οποίο μπερδεύει το μάτι δίνοντας την αίσθηση ότι είναι πολύ μεγαλύτεροι από την πραγματικότητα.

Αυτή τη στιγμή οι Ιάπωνες έχουν μόνο ένα σύνολο με ήπια υβριδική τεχνολογία που ονομάζουν e-Boxer, ενώ στην αμερικανική αγορά διαθέτουν και ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, το Crosstrek. Δεδομένου ότι η Subaru έχει μικρότερο μέγεθος σε σχέση με άλλες εταιρείες του χώρου, για τα υβριδικά της συστήματα θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην Toyota με την οποία έχουν συνεργασία.

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση η Subaru δίνει προτεραιότητα και στην ασφάλεια, θέτοντας ως στόχο μέχρι το 2030 να μην υπάρχει ούτε ένας θάνατος ανθρώπου που βρίσκεται μέσα σε κάποιο από τα αυτοκίνητά της. Για να το πετύχει αυτό σκοπεύει να βελτιώσει τη σταθερότητα των μοντέλων που παράγει και να αναβαθμίσει το πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης, το οποίο ονομάζει Eyesight.

Πολλαπλοί και φιλόδοξοι στόχοι για τους Ιάπωνες. Ελπίζουμε ότι θα καταφέρουν να τους πετύχουν όλους.

Σχετικά άρθρα

Συνέντευξη Τύπου παρέθεσε ο Μάριος Ηλιόπουλος ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για τις επερχόμενες εκλογές της ΟΜΑΕ που είναι προγραμματισμένες για το διάστημα 22-23 Φεβρουαρίου.

Στο pit lαne της πίστας της Βαρκελώνης, όπου ξεκινούν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου, οι χειμερινές δοκιμές η Haas παρουσίασε επίσημα το μονοθέσιό της για το 2020 με ονομασία VF-20.

Αθλητής της χρονιάς 2019 ο Λιούις Χάμιλτον σύμφωνα με τα βραβεία Laureus World Sports Awards.  Έξι παγκόσμιοι τίτλοι στη σειρά για τον Βρετανό οδηγό, που φιγουράρει στη δεύτερη θέση πίσω από τον Σουμάχερ με τους επτά τίτλους.

Η φετινή σεζόν ξεκινάει από την πίστα της Βαρκελώνης 19 Φεβρουαρίου, με την πρώτη μέρα των επίσημων δοκιμών.

Για ποιο λόγο η Opel θα μεταφέρει το τιμόνι των παραπάνω μοντέλων της από την αριστερή στη δεξιά πλευρά;

Αν δεις στο χάρτη την Αθήνα και τη Σπάρτη νομίζεις ότι η απόστασή τους είναι μεγάλη, όμως στην πραγματικότητα ο επισκέπτης της λακωνικής πρωτεύουσας θα «γράψει» στο κοντέρ μόλις 2 χλμ. περισσότερα σε σχέση με την Πάτρα, 213 έναντι 211.

Βλέποντας ένα αστέρι να πέφτει συνήθως ευχόμαστε να πραγματοποιηθεί μια επιθυμία μας, όπως για παράδειγμα να γνωρίσουμε από κοντά το νέο Ford Puma.

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες πληροφορίες σχετικά με το νέο i20, το οποίο είναι προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Δυναμικό «παρών» θα δώσει η Toyota στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), καθώς στην ελβετική πόλη θα πραγματοποιήσει σημαντικές πρεμιέρες μοντέλων της.

Η Racing Point από το 2021 θα αλλάξει όνομα αφού θα γίνει η εργοστασιακή συμμετοχή της Aston Martin στη Formula 1, έτσι, η RP20 θα είναι το τελευταίο μονοθέσιο που ακολουθεί αυτό το μοτίβο στην ονομασία της.