Είστε εδώ

News

ΣΕΕΑΕ: Ανακοίνωση για τα μέτρα

Ο ΣΕΕΑΕ χαιρετίζει την απόφαση της Κυβέρνησης για απαγόρευση κυκλοφορίας έως και τις 6 Απριλίου, στα πλαίσια των μέτρων πρόληψης για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19 στη χώρα μας. Σε αυτήν την πρωτόγνωρη για όλους μας κατάσταση που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την δημόσια υγεία, καλούμαστε όλοι να δείξουμε απόλυτη υπευθυνότητα ώστε αυτό το φαινόμενο να είναι περαστικό και να επιστρέψουμε το συντομότερο στην κανονικότητα με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες.

Με βάση και τη νέα εξέλιξη λοιπόν, ο Σύνδεσμός μας επαναλαμβάνει την πάγια θέση του ότι θεωρεί αναγκαίο το υποχρεωτικό κλείσιμο των καταστημάτων εμπορίας αυτοκινήτων και συγγενών επαγγελμάτων (συνεργεία, ανταλλακτικά κτλ). Άλλωστε, είναι ανούσιο να μένουν ανοικτές επιχειρήσεις την ίδια στιγμή που ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας για τους πολίτες και συνεπώς δε θα υπάρχει πελατειακό κοινό. Αν μείνουν ανοικτές αυτές οι επιχειρήσεις το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να συγχρωτίζονται οι εργαζόμενοι και οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων στον εκάστοτε εργασιακό χώρο, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο εργασίας, διακινδυνεύοντας την υγεία τους, ενώ θα μπορούσαν να βρίσκονται σπίτι.

Σε κάθε περίπτωση ο ΣΕΕΑΕ καλεί όλα τα μέλη του να συνδράμουν στα μέτρα περιορισμού του ιού, αλλά και γενικότερα όλους τους συναδέλφους συγγενών επαγγελμάτων να μην ανοίγουν τα καταστήματά τους, τουλάχιστον για όσο ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας, ανεξάρτητα πότε θα υπάρξει κυβερνητική απόφαση για υποχρεωτικό κλείσιμο όλων των επιχειρήσεων του κλάδου.

Εν κατακλείδι, θεωρούμε ότι ακολουθώντας ευλαβικά τις οδηγίες της επιστημονικής κοινότητας και των αρχών, σύντομα θα φανεί φως στο τούνελ που ζούμε τώρα και θα βγούμε νικητές από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία. Ευελπιστούμε επίσης ότι όταν θα έχει πια ξεπεραστεί ο κίνδυνος και θα απαιτηθεί από τον επιχειρηματικό κόσμο να πάρει ξανά την οικονομία στις ...πλάτες του, ότι θα έχει σύμμαχο το κράτος, έτσι ώστε όλοι μαζί να μπορέσουμε να επανορθώσουμε όσα αφήσει πίσω της αυτή η πανδημία.

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.