Είστε εδώ

News

Rolls-Royce: Το μοναδικό στον κόσμο τριαντάφυλλο της

του Γιώργου Ψαρρά

H φύση αυτή την εποχή βρίσκεται στην πιο δημιουργική της περίοδο, επομένως ελάτε να πάμε μια βόλτα στον κήπο της Rolls-Royce.

Στην έδρα της βρετανικής premium εταιρείας, που βρίσκεται στο Γκούντγουντ του δυτικού Σάσεξ, δεν παράγονται μόνο τα υπερπολυτελή και πανίσχυρα supercars της. Σε έναν ειδικό χώρο στον κήπο των εγκαταστάσεων της καλλιεργείται ένα ξεχωριστό τριαντάφυλλο που δε συναντάς σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου.

Το πανέμορφο και κατάλευκο τριαντάφυλλο ονόματι Phantom αποτελεί πηγή κάθε είδους έμπνευσης για τη Rolls-Royce. Διακρίνεται για την αντοχή του το χειμώνα και το πλούσιο άρωμα που αναδύει, ενώ στην πλήρη άνθιση του ανοίγουν τα συνολικά πενήντα πέταλα του.

Παράγεται από τον Φίλιπ Χάρκνες, ο οποίος συνεχίζει την οικογενειακή παράδοση ενασχόλησης με τα τριαντάφυλλα που ξεκίνησε το μακρινό 1879. Μάλιστα τα άνθη τους έχουν αποσπάσει χρυσό βραβείο πάνω από 25 φορές τα τελευταία 50 χρόνια στην Έκθεση Λουλουδιών RHS Chelsea, η οποία φέτος θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από 18-23 Μαΐου. Ο Χάρκνες περιγράφει το Phantom ως την πεμπτουσία του βρετανικού τριαντάφυλλου, ενώ δηλώνει ότι χρειάστηκαν οχτώ ολόκληρα χρόνια για να αναπτυχθεί.  

Το 2017 τα εν λόγω τριαντάφυλλα στόλισαν το εσωτερικό της Rolls-Royce Phantom, ωστόσο ακόμα δεν έχουν μαραθεί, καθώς πρόκειται για χειροποίητα αντίγραφα τους φτιαγμένα σε άσπρο και μαύρο χρώμα από έναν παγκοσμίου φήμης κατασκευαστή πορσελάνης. Τοποθετήθηκαν στο ταμπλό και προστατεύονται με μια γυάλινη προθήκη, η οποία διαθέτει εσωτερικό φωτισμό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ