Είστε εδώ

News

Porsche: Φιλικότερο προς το περιβάλλον το εργοστάσιο της

του Γιώργου Ψαρρά

Δυο νέα «όπλα» απέκτησε η Porsche που θα τη βοηθήσουν να πετύχει το στόχο της, να κάνει το εργοστάσιο της στο Τσούφενχαουζεν «κλιματικά ουδέτερο», δηλαδή με μηδενικές εκπομπές C02.

H γερμανική εταιρεία των supercars λοιπόν εγκατέστησε δυο μονάδες παραγωγής θερμότητας και ενέργειας, κάθε μία από τις οποίες έχει παραγωγή περίπου δύο μεγαβάτ, ενώ λειτουργούν αποκλειστικά με βιοαέριο και υπολειμματικά προϊόντα που παράγονται από οργανικά απόβλητα.

Οι εν λόγω  μονάδες δεν εκπέμπουν τη θερμότητα που παράγουν κατά τη διάρκεια παραγωγής ενέργειας στο περιβάλλον, αλλά την χρησιμοποιούν για τη θέρμανση. Η αποτελεσματικότητά τους μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τη λειτουργία τους κοντά σε σημεία του εργοστασίου όπου απαιτείται συνεχώς θερμότητα, όπως για παράδειγμα το βαφείο.

Περίπου το 90% της παραγόμενης θερμότητας τους θα χρησιμοποιείται για τη θέρμανση και την παροχή ζεστού νερού για τα κτίρια των γραφείων και της παραγωγής. Οι δύο νέες μονάδες παραγωγής θα συμπληρώσουν τη λύση παραγωγής θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας  μέσω των δυο μονάδων φυσικού αερίου που προϋπήρχαν.

Παράλληλα η Porsche σύντομα θα μπορεί να χρησιμοποιεί στις εγκαταστάσεις της τη βιοενέργεια από το εργοστάσιο παραγωγής οργανικών αποβλήτων που θα λειτουργήσει στη Στουτγάρδη το 2021.

Οι παραπάνω ενέργειες συνάδουν με την έναρξη παραγωγής της νέας Taycan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο (άρα με μηδενικούς ρύπους) της Porsche που θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2019, καθώς στόχος είναι η παραγωγική του διαδικασία να έχει το χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.