Είστε εδώ

News

Peugeot - Ηλεκτρικό ποδήλατο: Αυτονομία μεγαλύτερη και από αυτοκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Peugeot δραστηριοποιείται εκτός από τον τομέα του αυτοκινήτου και σε εκείνον του ποδηλάτου και τώρα παρουσίασε ένα νέο μοντέλο, το οποίο εκτός από τα πεντάλ, κινείται και μόνο του με τη χρήση ηλεκτροκινητήρα.

Η ονομασία του είναι eM01 FS PowerTube. Αν και αρχικά φαίνεται μπερδεμένη, υπάρχει εξήγηση για κάθε κομμάτι του ονόματος. Το e αναφέρεται στην ηλεκτρική του φύση (electric), το Μ προέρχεται από την αγγλική λέξη για το βουνό (mountain), το 01 σύμφωνα με την Peugeot έχει να κάνει με τον high end χαρακτήρα του, το FS προέρχεται από το full suspension (δηλαδή έχει αναρτήσεις και στους δύο τροχούς) και το PowerTube υποδεικνύει ότι η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο σκελετό.

Σύμφωνα με τους Γάλλους το νέο τους ηλεκτρικό ποδήλατο χρησιμοποιεί κινητήρα της Bosch ο οποίος αποδίδει 75 Nm, τιμή η οποία είναι πολύ μεγάλη αν σκεφτούμε ότι κάποια μικρά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90 όπως το Subaru Vivio απέδιδαν 53 Nm. Η ίδια η Peugeot περιγράφει την επιτάχυνση ως εκρηκτική και αναφέρει ότι σε ταχύτητες άνω των 25 χλμ./ώρα οι τριβές είναι σχεδόν μηδενικές.

Η μπαταρία των 62 Wh που είναι ενσωματωμένη μέσα στο πλαίσιο επαρκεί για την κάλυψη 140 χλμ. τιμή μεγαλύτερη ακόμα και από κάποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το MAN eTGE Combi του οποίου η μπαταρία επαρκεί για 114 χλμ.

Η παρουσίαση του ποδηλάτου θα γίνει στο Roc d’Azur, έναν από τους κορυφαίους θεσμούς mountain bike στον κόσμο, που θα γίνει στη Γαλλία 9 – 13 Οκτωβρίου.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.