Είστε εδώ

News

Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε.: Διοικητικές αλλαγές

του Γιάννη Κανουπάκη

Την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της «Πέτρος Πετρόπουλος», για λόγους συνταξιοδότησης  μετά την Τακτική Γενική Συνέλευση του 2019 που αναμένεται να λάβει χώρα περί τα μέσα Απριλίου 2019, ανακοίνωσε ο Ιωάννης Πετρόπουλος, κατά την τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρίας. Ο κ.Πετρόπουλος υπηρετεί συνολικά την Εταιρία 49 χρόνια ενώ κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από το 1975. Σε αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να του απονείμει τον τίτλο του Επίτιμου Προέδρου μετά την αποχώρησή του. Στην ίδια συνεδρίαση και κατόπιν εισήγησης των Επιτροπών Στελεχών και Υποψηφιοτήτων το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε παμψηφεί ότι ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος θα διαδεχθεί τον Ιωάννη Πετρόπουλο  στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και θα γίνει Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο κ. Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός του ΕΜΠ με Executive MBA από το ALBA και εμπειρία άνω των 20 ετών σε θέσεις πωλήσεων και γενικής διεύθυνσης.

Από το 2010 έως σήμερα εργάζεται στην Εταιρία έχοντας τη θέση του Γενικού Διευθυντή του τομέα ΟΣΤΡΕΑ, με αντικείμενο την πώληση λιπαντικών Shell, συσσωρευτών και ελαστικών καθώς και του τομέα αγροτικών μηχανημάτων Kubota. Από το 2013 είναι και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Εταιρίας και από Ιανουάριο 2018 εκτελεί καθήκοντα αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου. Υπηρέτησε στη Shell από το 1996 έως το 2010 αποκτώντας μεγάλη εμπειρία σε  πολυεθνικό περιβάλλον, ξεκινώντας σαν επιθεωρητής πωλήσεων και αργότερα διευθυντής πωλήσεων. Το 2007 έγινε μέλος του country coordination team της Shell Hellas εκπροσωπώντας τον τομέα των λιπαντικών. Ο κ.Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος γεννήθηκε το 1964 στην Αθήνα, είναι έγγαμος και πατέρας δύο παιδιών.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Γερμανίας

Οι Σόρδο και Λάπι άκουσαν τις εντολές των αγωνιστικών διευθυντών και προς βαθμολογικο όφελος των Νεβίλ και Οζιέ , «έδωσαν» τις θέσεις τους.

Ράλι Γερμανίας

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστι

Ράλι Γερμανίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 79,50 χλμ.(11.69 χλμ. η power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους).

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Οι δυο μεγαλυτερεσΕιδικές Διαδρομές (επι της ουσίας μια επαναλαμβανόμενη) καθόρισαν την εξέλιξη του αγώνα με αποτέλεσμα ο Τάνακ να είναι πιο κοντά στη νίκη. 
Τι ακριβώς συνέβη.

FCA - Renault

Όταν η FCA έκανε πρόταση συγχώνευσης στη Renault, ήρθαν τα πάνω – κάτω στο εσωτερικό της συμμαχίας με τη Nissan, όμως λίγο καιρό αργότερα η πρόταση αποσύρθηκε και φάνηκε τα πάντα να παγώνουν.

Ford

Ένα σύνηθες φαινόμενο που οδηγεί πολλούς οδηγούς σε εκνευρισμό, τόσο σε ταξίδια, όσο και μέσα στην πόλη, είναι το να δίνουν οι πίσω επιβάτες ή ακόμα και συνοδηγός, συνεχώς οδηγίες.

Lamborghini Huracan

Όταν η Lamborghini παρουσίασε τη Huracan το 2014, το μοντέλο που αντικατέστησε τη Gallardo, πολλοί ήταν εκείνοι που απογοητεύτηκαν από την απουσία επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου, όμως όπου υπάρχει θέληση (και χρήμα) υπάρχει και τρόπος.

Ηard Rock International

Την πρόθεσή της να υλοποιήσει επένδυση που θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ στο Ελληνικό η Ηard Rock International εφόσον κερδίσει το διαγωνισμό για την δημιουργία Integrated Resort Casino, επισημοποίησε η Hard Rock International. 

Ράλι Γερμανίας

Το σκέλος του Σαββάτου 24 Αυγούστου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 157.92 χλμ.
Μεταξύ αυτών και η μεγαλύτερη του αγώνα μήκους 41,17 χλμ. (επαναλαμβανόμενη) που διεξάγεται στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Ράλι Γερμανίας-1ο σκέλος

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) Κερδίζοντας τις 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές φιγουράρουν στην 1η θέση, στο τέλος του 1ου σκέλους στο ράλι Γερμανίας.