Είστε εδώ

News

Nissan: Οι μεγάλες αλλαγές και το μέλλον στην Ευρώπη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Nissan σχεδιάζει το επόμενο διάστημα να μειώσει σε σημαντικό βαθμό την παρουσία της σε μια σειρά αγορών, μεταξύ των οποίων είναι και η Ευρώπη, θέλοντας να εστιάσει τις δραστηριότητές της κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα και την Ιαπωνία.

Τα πρόσφατα γεγονότα που επηρέασαν και επηρεάζουν ολόκληρο τον πλανήτη, ήρθαν να κάνουν εντονότερα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, τα οποία αφορούν ποικίλους τομείς, μεταξύ των οποίων και τα οικονομικά της.

Προκειμένου να τα αντιμετωπίσει θα ανακοινώσει στις 28 Μαΐου ένα σχέδιο το οποίο θα αφορά τη συνολική στρατηγική της από εδώ και στο εξής.

Σύμφωνα με διαρροές, το πλάνο έχει τριετή ορίζοντα και έχει στόχο να δυναμώσει εκ νέου τους δεσμούς της μάρκας με τους κατά τόπους εισαγωγείς, καθώς και να δημιουργήσει μία πλήρως ανανεωμένη γκάμα, ώστε η εταιρεία να καταστεί και πάλι κερδοφόρα.

Το γεγονός ότι θα εστιάσει πλέον σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα και Ιαπωνία δε σημαίνει ότι θα είναι απούσα από τον υπόλοιπο πλανήτη. Συγκεκριμένα, στην Ευρώπη σκοπεύει να συνεχίσει την πορεία της, όμως θα εστιάσει στο Qashqai και το Juke.

Στο πλαίσιο των αλλαγών η Nissan είναι πιθανό να κλείσει μέχρι και 14 εργοστάσιά της, πέρα από εκείνα που ανακοινώθηκαν τον Ιούλιο του 2019. Αυτό θα οδηγήσει σε μείωση της  ικανότητας παραγωγής, η οποία αναμένεται να ‘πέσει” από τα 7 εκατομμύρια μονάδες/έτος, στα 5.5 εκατομμύρια μονάδες/έτος.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.