Είστε εδώ

News

Nissan: "Εξεγέρθηκαν" οι μέτοχοι

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο συγκέντρωσης των μεγαλύτερων μετόχων της Nissan, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις σχετικά με το γεγονός ότι η ανάκαμψη της εταιρείας γίνεται με αργό ρυθμό, οι οποίες επεκτάθηκαν και στον διευθύνοντα σύμβουλο, Μακότο Ουτσίντα.

Ο Ουτσίντα επανέλαβε ότι το πλάνο “αναγέννησης” της Nissan θα παρουσιαστεί τον Μάιο, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προκειμένου να ακολουθήσει κοινή γραμμή με τις Renault και Mitsubishi, τις εταιρείες με τις οποίες έχει σχηματίσει συμμαχία.

“Δεν είναι κάπως αργά ο Μάιος;” ρώτησε ένας μέτοχος με τον Ουτσίντα να απαντά ζητώντας υπομονή, ώστε να μπορέσουν όλοι να δουν ότι η αλλαγή θα έρχεται μέρα με τη μέρα.

Ο Ουτσίντα σχεδιάζει ένα πλάνο ανάκαμψης το οποίο περιλαμβάνει περιορισμό των εξόδων, κυρίως στη Βόρεια Αμερική. Ο Ιάπωνας διευθύνων σύμβουλος δεσμεύτηκε ότι σταδιακά η αλλαγή θα είναι ορατή και τόνισε ότι αν η κατάσταση παραμείνει ασταθής, μπορούν να τον απολύσουν άμεσα.

Κάποιοι μέτοχοι ζήτησαν περισσότερη διαφάνεια σχετικά με αυτό το πλάνο ανάκαμψης και εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για τον τρόπο που χειρίζεται η εταιρεία την υπόθεση με τον Γκον, αλλά και για τις συνθήκες υπό τις οποίες παραιτήθηκε ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος, Χιρότο Σαϊκάβα.

Βασικός προβληματισμός ήταν το γεγονός ότι η μετοχή της εταιρείας διαπραγματεύεται σε πολύ χαμηλή τιμή. Μάλιστα, κάποιος από τους μετόχους είπε ότι αν συνεχιστεί αυτή η πορεία, θα αρχίσει να σκέφτεται ότι θα ήταν καλύτερα να είχε παραμείνει ο Γκον στη θέση του.

Σχετικά άρθρα

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

Σε ηλικία 52 ετών, ο Νίκος Σπανός, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Good Year-Dunlop έφυγε για το μακρινό ταξίδι. Ο κορωνοϊός τον πήρε μαζί του.  

Ο Νίκος Σπανός ήταν πατέρας δύο παιδιών και  δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.