Είστε εδώ

News

Mercedes: Μηδενικές εκπομπές CO2 μέχρι το 2039

του Σωτήριου Χάλλα

Το θέμα των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένα από τα σημαντικότερα τόσο κατά τη διάρκεια της χρήσης των αυτοκινήτων όσο και κατά τη διάρκεια της παραγωγής τους.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης των εκπομπών CO2 η Mercedes ανακοίνωσε ένα πλάνο με την ονομασία Ambition2039, σύμφωνα με το οποίο μέσα στα επόμενα 20 χρόνια τόσο η εταιρεία όσο και τα προϊόντα της, θα έχουν μηδενικές εκπομπές CO2. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό υπάρχει ένας ενδιάμεσος στόχος που έχει τεθεί. Το 2030 οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας θέλουν τουλάχιστον οι μισές πωλήσεις τους να αφορούν μοντέλα με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά σύνολα.

Σύμφωνα με τον Ούλα Καλένιους ο οποίος πρόκειται το επόμενο διάστημα να αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, μπορεί τα 20 χρόνια να φαίνονται ως ένα πολύ μεγάλο διάστημα όμως δεν είναι αν σκεφτούμε πόσο μικρό είναι το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτή τη στιγμή και ότι τα ορυκτά καύσιμα κυριαρχούν στην αυτοκινητοβιομηχανία για πάνω από έναν αιώνα.

Ένα δύσκολο θέμα που έχει να αντιμετωπίσει η Mercedes είναι ότι ακόμα δεν έχει γίνει ξεκάθαρο αν θα επικρατήσουν τα αυτοκίνητα με μπαταρίες ή εκείνα με υδρογόνο οπότε η απόφαση που έχει παρθεί είναι να συνεχίσουν να εξελίσσονται και οι δύο τομείς.

Επιπλέον, εκτός από τα αυτοκίνητα, η Mercedes κάνει κινήσεις για να μηδενίσει τις εκπομπές CO2 και κατά την παραγωγή. Ήδη το εργοστάσιο στο Sindelfingen χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ενώ σταδιακά θα ακολουθήσουν και οι άλλες μονάδες μέχρι το 2022. Επιπλέον, το ίδιο θα απαιτηθεί και από τους προμηθευτές της Mercedes.

Τα επόμενα χρόνια θα βλέπουμε πώς θα υλοποιείται αυτό το σχέδιο των Γερμανών.

Σχετικά άρθρα

18η ανάβαση Δημητσάνας

Στην καρδιά του καλοκαιριού, 20 και 21 Ιουλίου, διεξάγεται στην ορεινή Γορτυνία, η ανάβαση Δημητσάνας - Zυγοβιστίου με οργανωτή το σωματείο StartLine.

Ράλι Ρώμης

Ένας από τους Ιταλούς οδηγούς «πρώτης γραμμής» ο Ουμπέρτο Σκάντολα με τον μόνιμο συνοδηγό του Γκουίντο Ντ’ Αμόρε, πρωταθλητές Ιταλίας 2013, θα μοιραστούν τα bucket του Hyundai i20 R5 στο ράλι Ρώμης 19-21 Ιουλίου.

25ο ράλι Ηπειρωτικό

Από την Ελετά Sport, το σωματείο που διοργάνωσε το 25ο  Ηπειρωτικό ράλι λάβαμε από το Δ.Σ. μια σειρά απαντήσεων για το άρθρο που αναρτήσαμε στο motori.gr

Mercedes

Ένα από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων είναι η εντελώς αθόρυβη λειτουργία τους που κάνει πιο χαλαρή την οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα ξεκουράζει τα αφτιά στις πολύβουες μεγαλουπόλεις.

Ράλι Φινλανδίας

Η ατυχία κτύπησε τον Έβανς και οι γιατροί συνέστησαν στον εργοστασιακό οδηγό της Ford να μην συμμετάσχει στο ράλι Φινλανδίας.

Ο λόγος είναι ότι στο ράλι Εσθονίας μετά από ένα άλμα, και έτσι όπως προσγειώθηκε το Fiesta WRC, είχε σαν αποτέλεσμα να τρανταχτεί η σπονδυλική στήλη του Έβανς.

Silk Way Rally

Με τη δέκατη μέρα και ένατη Ειδική Διαδρομή ολοκληρώθηκε το Silk Way Rally, ένας αγώνας ο οποίος απλώνεται σε τρεις χώρες, Ρωσία (στο κομμάτι της Σιβηρίας), Μογγολία και Κίνα και περνάει από εξαιρετικά δύσβατα και αφιλόξενα εδάφη όπως η έρημος Γκόμπι.

Electrify America

Μία μόδα που έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στο internet και ειδικότερα στα social media και τις εφαρμογές instant messaging είναι τα emojis, δηλαδή μικρές εικόνες οι οποίες χρησιμοποιούνται από τους συνομιλητές για να συμπυκνώσουν το λόγο τους και να μη χρειάζεται να γράφουν μακροσκελείς π

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το α΄ εξάμηνο του 2019 προκύπτει ότι η αεροπορική κίνηση της χώρας μας παρουσιάζει άνοδο.

SEAT Tarraco 1.5 ΤSI ACT

Αρχικά νομίζαμε ότι τα αυτοκίνητα επιβράδυναν και μας κοίταζαν, καθώς σταματήσαμε πάνω σε μια στροφή (είχαμε πάρει μέτρα ασφαλείας, καθώς υπήρχε άνθρωπος που έλεγχε την κυκλοφοριακή ροή) προκειμένου να έχουμε τη μαγευτική θέα που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία.

Honda

Ό,τι πιο “φρέσκο” έχει να παρουσιάσει η Honda στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το μοντέλο πόλης Honda E όμως οι Ιάπωνες δεν πρόκειται να σταματήσουν εκεί.