Είστε εδώ

News

Κίνα vs Η.Π.Α.: Η Ινδία είναι ο κερδισμένος

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή μαίνεται ένας “πόλεμος” δασμών ανάμεσα στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος επηρεάζει ποικίλες κατηγορίες προϊόντων που διακινούνται μεταξύ των δύο χωρών, με τα αυτοκίνητα να είναι μία από τις βασικότερες.

Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ασφυκτιούν σε αυτό το περιβάλλον, η χώρα που προσπαθεί περισσότερο από κάθε άλλη να επωφεληθεί, είναι η Ινδία. Αυτό που θέλουν να καταφέρουν οι Ινδοί, είναι να πείσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στη χώρα κατασκευάζοντας εκεί εργοστάσια.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι τοπικές αρχές έχουν κάνει ήδη συναντήσεις με στελέχη εταιρειών μεταξύ των οποίων είναι και οι Volkswagen Group, Hyundai και Honda, προκειμένου να τους πείσουν να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής τους από την Κίνα, στη χώρα τους.

Ο οικονομικός “πόλεμος” ανάμεσα στις δύο υπερδυνάμεις δεν έχει επηρεάσει μόνο τον κόσμο του αυτοκινήτου αφού πολλές εταιρείες εξετάζουν τη μερική ή ολική φυγή τους από την Κίνα. Για παράδειγμα, η Google ανακοίνωσε ΄’ότι μέσα στο 2019 θα μεταφέρει την παραγωγή των smartphones που παράγει η ίδια με την ονομασία Pixel, από τον ασιατικό γίγαντα, στο Βιετνάμ.

Το θετικό είναι ότι το τελευταίο διάστημα, Κίνα και Η.Π.Α. έχουν αρχίσει να ρίχνουν τους τόνους της μεταξύ τους διαμάχης, όμως αυτό δε σημαίνει ότι η Ινδία δε θα κάνει ότι μπορεί για να βγει κερδισμένη από τις συνθήκες που διαμορφώνονται στη “γειτονιά” της.

Σχετικά άρθρα

JCB

Κατά καιρούς βλέπουμε διάφορα παράξενα ρεκόρ και ένα από αυτά είναι εκείνο για το ταχύτερο τρακτέρ του κόσμου, το οποίο έσπασε η JCB με το μοντέλο Fastrac Two που δέχτηκε τροποποιήσεις ειδικά για την περίσταση.

Skoda

Πάμε μια βόλτα μέχρι το Βριχαμπί της Τσεχίας, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Skoda για να γιορτάσουμε μαζί της το νέο ρεκόρ που πέτυχε στην παραγωγή αυτόματων κιβωτίων.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Μία φράση που χρησιμοποιείται σε όλα τα αθλήματα, αρκετά συχνά είναι ότι “τα ρεκόρ είναι για να σπάνε”, κάτι που επιβεβαιώνεται συνεχώς στη Formula 1, ακόμα και σε τομείς που θεωρείται σχεδόν ακατόρθωτη η περαιτέρω βελτίωση.

Porsche 99X Electric

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Porsche θα δώσει το «παρών» στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες.

Volkswagen

Η Volkswagen σκοπεύει την επόμενη πενταετία να αυξήσει τις επενδύσεις της στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και σε εκείνον των ψηφιακών λύσεων μετακίνησης, φτάνοντας το ποσό των 60 δις ευρώ.

Hλεκτροκίνηση

Στις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι πραγματοποιήθηκε συνέδριο με θέμα την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

Νέο Ford Mustang Mach-E

Οι παραδόσεις πρέπει να τηρούνται σύμφωνα με το θυμόσοφο λαό μας, ωστόσο η Ford έχει μάλλον αντίθετη άποψη και για το λόγο αυτό αποφάσισε μετά από 55 ολόκληρα χρόνια να «πειράξει» την πιο διαχρονική της σιλουέτα.

Δύναμη vs χαμηλό βάρος

Την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio μπορεί κάποιος να την εντάξει στα supercar των SUV, αφού ο V6 κινητήρας των 2.9 λίτρων, αφ’ ενός διαθέτει την απαραίτητη ισχύ που φτάνει τους 510 ίππους, αφ’ ετέρου έχει αναπτυχθεί από τη Ferrari.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Άργησαν οι αγωνοδίκες στο Γκραν Πρι Βραζιλίας να ανακοινώσουν το αποτέλεσμα για το συμβάν μεταξύ Χάμιλτον και Άλμπον.

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.