Είστε εδώ

News

IONITY: Οι καινοτομίες που φέρνει η νέα γενιά φορτιστών

του Σωτήριου Χάλλα

Στις εκθέσεις αυτοκινήτων όπως αυτή της Φρανκφούρτης που γίνεται αυτές τις ημέρες στη γερμανική πόλη, δεν εκτίθενται μόνο αυτοκίνητα αλλά οτιδήποτε έχει σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου.

Οπότε, δεν προκαλεί εντύπωση ότι στο χώρο της ΙΑΑ δίνει το παρών και η IONITY. Πρόκειται για ένα συνασπισμό πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών που έχει ως στόχο την τοποθέτηση όσο το δυνατόν περισσότερων σταθμών φόρτισης, αρχικά στην Ευρώπη, ώστε να βοηθηθεί η εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.

Στην έκθεση η IONITY παρουσιάζει με ένα νέο τύπο φορτιστή ο οποίος μπορεί να προσφέρει ισχύ μέχρι και 350 kW, όμως εκτός από την αυξημένη ισχύ έχει και άλλα χαρακτηριστικά που τον κάνουν να ξεχωρίζει.

Είναι ο πρώτος που θα έχει έναν φωτεινό κύκλο ο οποίος θα ονομάζεται “The Halo (το φωτοστέφανο)”. Θα φωτίζεται με λευκό φως ώστε να λειτουργεί ως ένα είδος φάρου στους αυτοκινητόδρομους προκειμένου οι οδηγοί να εντοπίζουν με ευκολία τη θέση του σταθμού φόρτισης, αλλά και να ξέρουν με μια ματιά αν υπάρχει διαθέσιμη θέση φόρτισης. Μία ακόμα λειτουργία του είναι πως όταν συνδεθεί το αυτοκίνητο στον φορτιστή, θα αλλάζει χρώμα ώστε να δείξει πόσο ρεύμα υπάρχει αποθηκευμένο στις μπαταρίες.

Επιπλέον, διαθέτει νέο μενού το οποίο προσφέρει περισσότερη πληροφόρηση με πιο εύκολο τρόπο. Το λογισμικό που είναι υπεύθυνο για αυτό το νέο μενού σταδιακά θα γίνει διαθέσιμο και στους ήδη εγκατεστημένους σταθμούς φόρτισης της IONITY.

Σε αισθητικό επίπεδο έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας φορτιστής δεν έχει καθόλου ορατά εξογκώματα, βίδες ή πριτσίνια.

Ο πρώτος φορτιστής του είδους θα εγκατασταθεί στη Δανία το φθινόπωρο, ενώ το αρχικό δίκτυο 400 σταθμών φόρτισης υψηλής ισχύος της IONITY, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους. Αυτή τη στιγμή, περίπου 140 σταθμοί της IONITY βρίσκονται σε λειτουργία, με άλλους 50 να βρίσκονται υπό κατασκευή.

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.