Είστε εδώ

News

Ηλεκτρικά πατίνια: SOS για τη χρήση τους από το Δήμο Αθηναίων

του Γιάννη Κανουπάκη

Έγιναν μόδα, οι δρόμοι γέμισαν και απαιτείται επειγόντως ρυθμιστικό πλαίσιο για την ασφαλή χρήση των ηλεκτροκίνητων πατινιών τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Αθηναίων.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο Δήμος Αθηναίων ενθαρρύνει τις εναλλακτικές μορφές βιώσιμης μετακίνησης στην Αθήνα και παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων πατινιών στην πρωτεύουσα, για την οποία όμως (κίνηση ηλεκτροκίνητων πατινιών σε δρόμους, πεζοδρόμους, πεζοδρόμια, πλατείες) δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Διαπιστώνοντας λοιπόν, την έλλειψη κάθε θεσμικού πλαισίου λειτουργίας και χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα αδειοδότησης ή ελέγχου, ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας στην οποία προσκλήθηκαν και εκπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.

Στόχος της ομάδας εργασίας είναι η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, βάσει και της διεθνούς εμπειρίας, προς τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κλπ), που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Σε κάθε περίπτωση, -σημειώνεται στην ανακοίνωση-, στις μετακινήσεις και την ψυχαγωγία κατοίκων και τουριστών προέχει η ασφάλεια και ο Δήμος Αθηναίων εφιστά την προσοχή των χρηστών για την ασφαλή και συνετή χρήση (χρήση κράνους, σεβασμό στον Κ.Ο.Κ.) ενός μέσου εναλλακτικής αστικής μετακίνησης, που αναπτύσσει σχετικά υψηλή ταχύτητα (έως και 25 χλμ/ώρα) και που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί παιχνίδι.

Σχετικά άρθρα

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με αυξημένες θερμοκρασίες και καλό καιρό υποδέχτηκε η πίστα του Interlagos τους οδηγούς για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε πολλή δράση, όμως προς το τέλος το ένα γεγονός διαδεχόταν το άλλο και οι μάχες ήταν από τις πιο κλειστές που έχουμε δει ποτέ.

Formula E-Mercedes EQ

Ο 28χρονος Μεξικάνος ΕστέμπανΓκουτιέρεθ, με την εμπειρία των 59 Γκραν Πρι με Sauber και Haas, θα είναι ο δοκιμαστής και εξελικτής της ηλεκτροκίνητης Mercedes για το αντίστοιχο πρωτάθλημα από το 2020. 

Αυτοκίνηση –Anytime 2019

Η Κυριακή 17 Νοεμβρίου είναι η τελευταία μέρα της έκθεσης αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2019».

Διεξάγεται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στην αίθουσα ξιφασκίας. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Βραζιλίας, των 4.309 χλμ. με τις 15 στροφές και τα 388 μ. μήκος του pit lane.

Η πίστα φέρει αντίθετη φορά από αυτή του ρολογιού και οδηγοί θα καλύψουν 71 γύρους συμπληρώνοντας 305.909 χλμ. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

H πίστα του Ιντερλάγκος στη Βραζιλία που την Κυριακή 17 Νοεμβρίου διεξάγεται το προτελευταίο Γκραν Πρι για το 2019, έχει μήκος 4.309 χλμ. με 15 στροφές.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας ο Μαξ Φερστάπεν με την R.B. Αston Martin σημείωσε την 2η pole position στην καριέρα του. 

Όμως στη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι για αυτόν είναι η 3η καθώς του «έκλεψαν» την pole position στο Γκραν Πρι του Μεξικού. 

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - Κατατακτήριες

Με έναν πραγματικά αλάνθαστο γύρο ο Φερστάπεν κατάφερε να κάνει τον καλύτερο χρόνο στην πίστα του Interlagos και να κατακτήσει την pole positionμόλις για δεύτερη φορά στην καριέρα του.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με τον παγκόσμιο τίτλο στην τσέπη του για το 2019, τον 6ο στην καριέρα του, ο Λιούις Χάμιλτον δίνει το παρών στην πίστα του Ιντερλάγκος, στη Βραζιλία, για τον προτελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. 

Νοέμβριος 2019

Ο καιρός μπορεί να σε τρελάνει. Βρισκόμαστε στον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου και με ελάχιστες εξαιρέσεις (όπως οι βροχές των τελευταίων ωρών) η θάλασσα «ανοίγει» την αγκαλιά της, όπως διακρίνεται πίσω από το Volkswagen T-Cross.