Είστε εδώ

News

Ηλεκτρικά πατίνια: SOS για τη χρήση τους από το Δήμο Αθηναίων

του Γιάννη Κανουπάκη

Έγιναν μόδα, οι δρόμοι γέμισαν και απαιτείται επειγόντως ρυθμιστικό πλαίσιο για την ασφαλή χρήση των ηλεκτροκίνητων πατινιών τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Αθηναίων.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο Δήμος Αθηναίων ενθαρρύνει τις εναλλακτικές μορφές βιώσιμης μετακίνησης στην Αθήνα και παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων πατινιών στην πρωτεύουσα, για την οποία όμως (κίνηση ηλεκτροκίνητων πατινιών σε δρόμους, πεζοδρόμους, πεζοδρόμια, πλατείες) δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Διαπιστώνοντας λοιπόν, την έλλειψη κάθε θεσμικού πλαισίου λειτουργίας και χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα αδειοδότησης ή ελέγχου, ο Δήμος Αθηναίων προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας στην οποία προσκλήθηκαν και εκπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.

Στόχος της ομάδας εργασίας είναι η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, βάσει και της διεθνούς εμπειρίας, προς τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κλπ), που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Σε κάθε περίπτωση, -σημειώνεται στην ανακοίνωση-, στις μετακινήσεις και την ψυχαγωγία κατοίκων και τουριστών προέχει η ασφάλεια και ο Δήμος Αθηναίων εφιστά την προσοχή των χρηστών για την ασφαλή και συνετή χρήση (χρήση κράνους, σεβασμό στον Κ.Ο.Κ.) ενός μέσου εναλλακτικής αστικής μετακίνησης, που αναπτύσσει σχετικά υψηλή ταχύτητα (έως και 25 χλμ/ώρα) και που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί παιχνίδι.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Γερμανίας

Οι Σόρδο και Λάπι άκουσαν τις εντολές των αγωνιστικών διευθυντών και προς βαθμολογικο όφελος των Νεβίλ και Οζιέ , «έδωσαν» τις θέσεις τους.

Ράλι Γερμανίας

Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια να κέρδισαν τον 4ο αγώνα (Χιλή, Πορτογαλία, Φινλανδία, Γερμανία) από τους 5 συνολικά που διεξήχθηκαν το τελευταίο διάστημα,πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση στο ασφάλτινοράλι Γερμανίας, αλλά αυτό που ζει ο Άκιο Τογιόντα(πρόεδρος της Toyota) και Τόμι Μάκινεν (αγωνιστι

Ράλι Γερμανίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 79,50 χλμ.(11.69 χλμ. η power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους).

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Οι δυο μεγαλυτερεσΕιδικές Διαδρομές (επι της ουσίας μια επαναλαμβανόμενη) καθόρισαν την εξέλιξη του αγώνα με αποτέλεσμα ο Τάνακ να είναι πιο κοντά στη νίκη. 
Τι ακριβώς συνέβη.

FCA - Renault

Όταν η FCA έκανε πρόταση συγχώνευσης στη Renault, ήρθαν τα πάνω – κάτω στο εσωτερικό της συμμαχίας με τη Nissan, όμως λίγο καιρό αργότερα η πρόταση αποσύρθηκε και φάνηκε τα πάντα να παγώνουν.

Ford

Ένα σύνηθες φαινόμενο που οδηγεί πολλούς οδηγούς σε εκνευρισμό, τόσο σε ταξίδια, όσο και μέσα στην πόλη, είναι το να δίνουν οι πίσω επιβάτες ή ακόμα και συνοδηγός, συνεχώς οδηγίες.

Lamborghini Huracan

Όταν η Lamborghini παρουσίασε τη Huracan το 2014, το μοντέλο που αντικατέστησε τη Gallardo, πολλοί ήταν εκείνοι που απογοητεύτηκαν από την απουσία επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου, όμως όπου υπάρχει θέληση (και χρήμα) υπάρχει και τρόπος.

Ηard Rock International

Την πρόθεσή της να υλοποιήσει επένδυση που θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ στο Ελληνικό η Ηard Rock International εφόσον κερδίσει το διαγωνισμό για την δημιουργία Integrated Resort Casino, επισημοποίησε η Hard Rock International. 

Ράλι Γερμανίας

Το σκέλος του Σαββάτου 24 Αυγούστου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα με 8 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 157.92 χλμ.
Μεταξύ αυτών και η μεγαλύτερη του αγώνα μήκους 41,17 χλμ. (επαναλαμβανόμενη) που διεξάγεται στο πεδίο δοκιμών των τανκ Panzer.

Ράλι Γερμανίας-1ο σκέλος

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) Κερδίζοντας τις 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές φιγουράρουν στην 1η θέση, στο τέλος του 1ου σκέλους στο ράλι Γερμανίας.