Είστε εδώ

News

Ford - Volkswagen: Πιο στενή συνεργασία

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν τα γεγονότα των τελευταίων μηνών η Ford και το Volkswagen Group είχαν ξεκινήσει συνεργασία ώστε να μοιράζονται τεχνολογία μεταξύ τους, την οποία τώρα που ο πλανήτης βρίσκει και πάλι τον βηματισμό του, αποφάσισαν να συνεχίσουν από εκεί που την άφησαν.

Υπάρχουν αναφορές που θέλουν τη συμφωνία ανάμεσα στις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου, καθώς και οι δύο πλευρές αναγνωρίζουν ότι το κόστος ανάπτυξης των ηλεκτρικών και των αυτόνομων οχημάτων είναι πολύ μεγάλο, οπότε θέλουν να το μοιραστούν. Η μοναδική επίσημη απάντηση στα παραπάνω ήρθε από έναν εκπρόσωπο της Volkswagen, ο οποίος ανέφερε ότι οι συνομιλίες των δύο εταιρειών σημειώνουν ικανοποιητική πρόοδο.

Ωστόσο, κάποια παραπάνω στοιχεία προέκυψαν από έναν εκπρόσωπο της εταιρείας Argo AI, η οποία αποτελεί τον βασικό συνεργάτη της Ford στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, ο οποίος είπε ότι η αμερικανική μάρκα θεωρεί ότι η συμφωνία με τους Γερμανούς θα έχει υπογραφεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Το σχέδιο για την επόμενη μέρα προβλέπει ότι η Volkswagen θα επενδύσει 2.6 δισεκατομμύρια δολάρια στην Argo AI.

Εκτός της αυτόνομης οδήγησης, Ford και Volkswagen Group έχουν ήδη συμφωνήσει ότι θα συνεργαστούν και στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων αλλά και σε εκείνον των pick-up.

Πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε πώς έχει εξελιχθεί η συνεργασία Ford και Volkswagen τα τελευταία δύο χρόνια και πώς η μία εταιρεία πλησιάζει ολοένα και περισσότερο την άλλη.

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

Link 5

Link 6

Link 7

Link 8

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.