Είστε εδώ

News

FCA - PSA: Περιμένοντας την έγκριση

του Σωτήριου Χάλλα

Η επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα συνεδριάσει στις 17 Ιουνίου, ώστε να λάβει απόφαση σχετικά με τη συγχώνευση των FCA και PSA, η αξία της οποίας υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι δύο όμιλοι έχουν καταθέσει αίτηση για έγκριση της συγχώνευσής του ήδη από τον Οκτώβριο, λίγες μόλις μέρες μετά την επίσημη ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ τους. Οι επιλογές της επιτροπής είναι η έγκριση της συγχώνευσης με ή χωρίς όρους ή να ξεκινήσει έρευνα που θα διαρκέσει τέσσερις μήνες, σε περίπτωση που θεωρηθεί ότι είναι πιθανό να δημιουργηθούν προβλήματα.

Με την ένωση των FCA και PSA οι δύο όμιλοι αναμένεται να επιτύχουν μείωση εξόδων που θα φτάσει τα 4.13 δισεκατομμύρια δολάρια/έτος.

Η συγχώνευση θα γίνει με τη δημιουργία μίας νέας εταιρείας η οποία θα έχει την έδρα της στην Ολλανδία. Σε αυτή οι δύο όμιλοι θα συμμετέχουν με ποσοστό 50% ο καθένας. Το διοικητικό συμβούλιο θα αποτελείται από 11 άτομα. Τα 5 θα προέρχονται από την FCA, μεταξύ των οποίων θα είναι και ο Τζον Έλκαν, ο οποίος θα έχει το ρόλο του προέδρου (αυτή τη στιγμή είναι πρόεδρος της FCA). Άλλα 5 θα προέρχονται από την PSA, ενώ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα μπει ο Κάρλος Ταβάρες (αυτή τη στιγμή είναι διευθύνων σύμβουλος της PSA).

Σχετικά άρθρα

Σε μια ανακοίνωσή της η FIA Παρασκευή 29 Μαΐου, έκανε γνωστό ότι το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αναβάσεων για το 2020 ακυρώνεται. Ήταν προγραμματισμένο με 12 «ραντεβού» σε 12 διαφορετικές διαδρομές, όμως 9 από αυτές λόγω της πανδημία είχαν ήδη ακυρωθεί. 

Αυτή η αγωνιστική Maserati 8CTF της 10ετία του 1930 είναι το αυτοκίνητό  που «έσπρωξε» τη φήμη της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.

Και φυσικά όχι τυχαία καθώς πήρε τη νίκη και μάλιστα σερί δύο φορές, στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης το 1939 και 1940. 

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ