Είστε εδώ

News

Επιβατικό κοινό και προστασία

Τα μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού στα ΜΜΜ και η αναπροσαρμογή των δρομολογίων, ώστε να πραγματοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες, βρέθηκαν στο επίκεντρο τηλεδιάσκεψης που είχε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με τις διοικήσεις εποπτευόμενων φορέων.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν:

       ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης και ο γενικός γραμματέας Μεταφορών,. Νίκος Σταθόπουλος,

       ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Γκόλιας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Νίκος Αθανασόπουλος,

       ο πρόεδρος της ΟΣΥ, Βασίλης Ξυπολυτάς, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου,

       ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, κ. Χαράλαμπος Δαμάσκος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ Νίκος Χαιρέτας

 

Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε 4 άξονες:

1.     Επιβατική κίνηση: Η πτώση αγγίζει το 90%. Ενδεικτικά αναφέρθηκε πως από περίπου 900.000 ημερήσιες επικυρώσεις πριν την πανδημία, σήμερα πραγματοποιούνται κάτω από 100.000, σε όλα τα μέσα.

2.     Απολυμάνσεις συρμών και οχημάτων: Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημερώθηκε για την εξέλιξη των απολυμάνσεων, για τις οποίες είχε δώσει σαφείς οδηγίες ώστε να εντατικοποιηθούν. Οι απολυμάνσεις πραγματοποιούνται πλέον με ακόμα μεγαλύτερη συχνότητα. Συνεχίζονται και οι νεφώσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας του μετρό και του τραμ,  γίνονται απολυμάνσεις ανά δίωρο. Έχουν δοθεί γάντια και μάσκες σε όλο το προσωπικό όλων των οργανισμών.

3.     Σχετικά με τις χρονοαποστάσεις στο μετρό και τη συχνότητα κίνησης στα λεωφορεία: Ο κ. Καραμανλής έδωσε οδηγίες να πραγματοποιούνται αναλόγως με τις ανάγκες. Σε ό,τι αφορά στα δρομολόγια των αστικών, έχει ήδη υπάρξει ενίσχυση με 70 επιπλέον λεωφορεία τις πρωινές ώρες (6 πμ-10 πμ) και με 45 επιπλέον λεωφορεία το απόγευμα (3 μμ- 6 μμ). Τις ώρες αιχμής έχουν μειωθεί οι χρονοαποστάσεις και στο μετρό. Ειδικότερα, ζητήθηκε από τις διοικήσεις να επικοινωνήσουν με τα νοσοκομεία αναφοράς, ώστε εάν χρειαστεί να υπάρξει αναπροσαρμογή των δρομολόγιων για να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες ιδίως του υγειονομικού/νοσηλευτικού προσωπικού.

4.     Πλάνο της επόμενης ημέρας: Ο κ. Καραμανλής έδωσε τις κατευθύνσεις και ζήτησε από τους τρεις οργανισμούς να καταρτίσουν επιχειρησιακό σχέδιο επανεκκίνησης μετά την κρίση του κορωνοϊού.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.