Είστε εδώ

News

Διόδια: Δεν λύνεται το πρόβλημα με πομποδέκτη

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, μίλησε για διάφορα θέματα που άπτονται στις αρμοδιότητές του στο Radio North 98 της Θεσσαλονίκης, και στην εκπομπή “Bόρειος Αντίκτυπος” με τον Βαγγέλη Μωϋσή.

Στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και αυτά των διοδίων. 

Συγκεκριμένα ο κ. Καραγιάννης τόνισε μεταξύ των άλλων τα εξής:

«Το φθινόπωρο, το θέμα της διαλειτουργικότητας των διοδίων θα έχει λυθεί όπως πολλά άλλα προβλήματα που χρόνιζαν, σε συνεργασία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Πλέον οι χρήστες των αυτοκινητοδρόμων, θα μπορούν να κάνουν χρήση ενός πομποδέκτη, για όλους τους αυτοκινητοδρόμους, σε όλη τη χώρα. Είναι ένα θέμα για το οποίο εγκαλεί καθημερινά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Από το φθινόπωρο θα μπορούν όλοι οι οδηγοί να διασχίσουν όλα τα διόδια με έναν μόνο πομποδέκτη, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, αντιθέτως σχεδιάζουμε “πακέτα” προσφορών, ώστε να εξοικονομούν και χρήματα, όσοι επιλέξουν να κάνουν χρήση αυτής της δυνατότητας.»

Όμως το θέμα δεν είναι ο πομποδέκτης, αλλά οι πάρα πολλοί σταθμοί διοδίων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας. 

Αυτό είναι το κύριο θέμα. Οι πολλές στάσεις που δημιουργούν εκνευρισμό, πλέον της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από το σταμάτα –ξεκίνα.

Θα πρέπει να γίνουμε και εμείς Ευρώπη. Ένας σταθμός διοδίων κατά την είσοδο και ένας κατά την έξοδο όπου το αντίτιμο της διαδρομής θα είναι ανάλογο των διανυθέντων χλμ.

Σχετικά άρθρα

Ας μιλήσουμε με ειλικρίνεια, σχεδόν όλοι όταν οδηγούμε είτε ρίχνουμε «κλεφτές» ματιές στην οθόνη του κινητού μας τηλεφώνου, είτε στέλνουμε γραπτό μήνυμα, είτε κάνουμε “Likes” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το κρατάμε στο αφτί μας και μιλάμε.

Εκτός από τους θεατές, στους αγώνες του 2020 θα απουσιάζουν και πολλά μέλη των ομάδων, καθώς η FIA έθεσε περιορισμούς στο πόσα άτομα μπορεί να φέρει η κάθε μία στην πίστα.

Πιο ξεκάθαρη μορφή έχει αρχίσει να παίρνει η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen, καθώς το εποπτικό συμβούλιο της γερμανικής εταιρείας ενέκρινε τη σύναψη περαιτέρω συμβολαίων με τους Αμερικανούς.

Μαζί με την ανακοίνωση των μελλοντικών κινήσεών της, η Renault αποκάλυψε επίσημα ότι δε σκοπεύει να αποχωρήσει από τη Formula 1, παρά το γεγονός ότι πρόκειται να προχωρήσει σε περικοπές οι οποίες θα φτάσουν τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster,  αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.

Το 2019 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της Lamborghini Sian FKP 37, ωστόσο τώρα κάνει το δεύτερο ντεμπούτο της.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ένας από τους δύο βασικούς υποψήφιους για την αντικατάσταση του Σεμπάστιαν Φέτελ όταν ο Γερμανός οδηγός και η Ferrari ανακοίνωσαν ότι δε θα συνεχίσουν την κοινή πορεία τους μετά το τέλος του 2020, όμως στο Μαρανέλο προτίμησαν να τοποθετήσουν τον Κάρλος Σάινθ δίπλα στο Σαρ

Ήταν που ήταν το κλίμα στραβό στη Williams, οι αγώνες δεν έχουν ξεκινήσει, τα προβλήματα με τους χορηγούς είναι πλέον έντονα καθώς δεν υπάρχει προβολή αφού τα μονοθέσια είναι ακόμα σκεπασμένα, όλα αυτά σε συνδυασμό με τι οικονομικές δυσκολίες των τελευταίων ετών,  η άλλοτε κραταιά ομάδα του Φρανκ

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Αν και η Lancia δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια μόνο στην Ιταλία, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό μόνο ένα μοντέλο, την Ypsilon, οι πωλήσεις της είναι σημαντικά καλύτερες του αναμενόμενου, με αποτέλεσμα το μικρό μοντέλο να δέχεται συνεχώς βελτιώσεις.