Είστε εδώ

News

Corvette: Ο οδηγός της και η επόμενη μέρα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ότι ο οδηγός της μαύρης Corvette που παρέσυρε και εγκατέλειψε στη Λ. Βουλιαγμένης τον 25χρονο Νάσο Καρανίκα, είναι θέμα το οποίο έχει αναλάβει ήδη η δικαιοσύνη. Για εμάς όμως αυτό το σοκαριστικό θέμα έχει πολύ πιο βαθιά τις ρίζες του, και όχι στο ότι ο οδηγός ήταν σοκαρισμένος από το συμβάν και έφυγε από το τραγικό σημείο. 

Όλα ξεκινούν από την παιδεία και τον ωχαδερφισμό, μια «ασθένεια» που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ έντονη στη χώρα μας. Και αυτό καθώς το κράτος δεν επεμβαίνει όπως πρέπει στηρίζοντας τους νόμους που έχει θεσπίσει.

Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης και αντιμετώπισης, πολύ πιο πέρα από την οικονομική δυνατότητα, που μπορεί να «σκεπάσει» γεγονότα και καταστάσεις… Εκπαίδευση ακόμα και για το πώς θα οδηγήσεις ένα super car όπως η Corvette, εκπαίδευση ακόμα και για τον συνοδηγό.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ στη θέση του συνοδηγού υπήρχε μια κοπέλα. Δεν γνωρίζουμε σε τι κατάσταση ήταν ο οδηγός και σε τι η κοπέλα. Ήταν σε θέση άραγε η συνοδός να «κόψει» τον οδηγό από την ταχύτητα που είχε αναπτύξει (όποια και αν ήταν πάνω από το όριο της λεωφόρου), ή την είχε συνεπάρει και αυτή η μέθη της ταχύτητας.

Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης και σεβασμού. Και εκπαίδευση απαιτείται όταν διαθέτεις ένα τέτοιο γρήγορο όχημα που δεν συγχωρεί λάθη, ειδικά στη χώρα μας που οι δρόμοι θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο.

Όμως το άτυχο παλληκάρι δεν γυρίζει πίσω, όπως και τα άλλα θύματα της ασφάλτου. 

Και φυσικά όσο θα υπάρχουν οχήματα στους δρόμους θα υπάρχουν και θύματα. 

Όμως ο σεβασμός και η σκέψη είναι αυτός που θα κάνει τη διαφορά και θα μειώσει τον αριθμό των θυμάτων. 

Από την άλλη θα πρέπει να φτιάξουμε και τους δρόμους. 

Η πλειονότητα των δρόμων είναι σε τραγική κατάσταση. Μπαλώματα, λακκούβες, τρύπες από φρεάτια, ολισθηρές επιφάνειες, λάθος σχεδίαση, καταστάσεις που δεν συνεργάζονται με τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας οδηγού, που προστατεύουν μεν χωρίς να σημαίνει ότι αυτά θα σε σώσουν από την άτυχη στιγμή δε. 

Καθώς από την άτυχη στιγμή θα σε σώσει το μυαλό, και όχι η ισοπέδωση των πάντων λόγω χρημάτων…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

Σε ηλικία 52 ετών, ο Νίκος Σπανός, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Good Year-Dunlop έφυγε για το μακρινό ταξίδι. Ο κορωνοϊός τον πήρε μαζί του.  

Ο Νίκος Σπανός ήταν πατέρας δύο παιδιών και  δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.