Είστε εδώ

News

BMW: Στον αστερισμό «Χ»

του Γιώργου Ψαρρά

Σύσσωμη η οικογένεια BMW X μας προσκάλεσε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση για να μας δείξει τις ικανότητες των SUV της, μέσα από μια σειρά οδηγικών ασκήσεων, κάτω από τον συννεφιασμένο Αττικό ουρανό.

Το «παρών» έδωσαν τα μοντέλα, X1, Χ2, Χ3, Χ4 και Χ5.

Τα premium SUV της βαυαρικής εταιρείας αρχικά μας «οδήγησαν» στον ειδικά διαμορφωμένο εξωτερικό χώρο, όπου υπήρχαν ειδικές κατασκευασμένες ράμπες για την περίσταση, όπου τα γερμανικά αυτοκίνητα έδειχναν τις ικανότητές τους, ξεπερνώντας τις “off-road” δοκιμασίες.

Το πρώτο πέρασμα έγινε πάνω από τρεις παραπλήσια τοποθετημένες ράμπες (δυο από την αριστερή πλευρά και μια από τη δεξιά), με την 4κίνηση να δίνει ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση ώστε η «πορεία» να συνεχιστεί…

Στη συνέχεια έπρεπε να «καβαλήσουμε» τους δυο μόνο δεξιούς τροχούς σε μια ψηλή ράμπα. Το όχημα πήρε μεγάλη κλίση προς τα αριστερά, αλλά συνέχισε την πορεία του…

Ακολούθησε μια δυσκολότερη πρόκληση. Η άνοδος σε ράμπα με μεγάλη κλίση και έπειτα η κάθοδος επίσης με μεγάλη κλίση. Οι BMW X σκαρφάλωσαν με χαρακτηριστική ευκολία και κατέβηκαν χωρίς να γλιστρήσουν.

Ήρθε όμως και η στιγμή να θυμηθούμε πόσο οδηγοκεντρικές είναι οι BMW X. Στο διπλανό τμήμα του εξωτερικού χώρου που ήταν οριοθετημένο με κορίνες, παρότι δε μπορούσαμε να αναπτύξουμε ταχύτητες άνω των 35 χλμ./ώρα, η στενότητα των διαδρομών προσφέρονταν για σλάλομ που κολακεύουν το γρήγορο, άμεσο, με σωστό βάρος και ακριβέστατο σύστημα διεύθυνσης, ενώ η εντολή που είχαμε ήταν να φρενάρουμε δυνατά στη γραμμή του τερματισμού.

Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε η ολιγόωρη «δοκιμασία» με τα SUV της γερμανικής εταιρείας με σήμα τον έλικα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.