Είστε εδώ

News

BMW Group: Θα χρησιμοποιεί ρεύμα μόνο από Α.Π.Ε.;

του Σωτήριου Χάλλα

Στα πλαίσια της συνόδου των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή που γίνεται στη Βόνη της Γερμανίας το BMW Group ανακοίνωσε σημαντικές καινοτομίες σχετικά με την ενεργειακή του στρατηγική.

Μέχρι το 2020 η εταιρεία θα εξυπηρετεί όλες τις ενεργειακές ανάγκες τις από ανανεώσιμες πηγές. Με αυτόν τον τρόπο το BMW Group κάνει ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση της απαλλαγμένης από εκπομπές CO2 παραγωγής. Στο τέλος του 2016 το ποσοστό του ηλεκτρισμού που προερχόταν από ανανεώσιμες πηγές έφτανε το 63%.

Η συνεργασία μεταξύ των Ηνωμένων Εθνών και του BMW Group σχετικά με την κλιματική αλλαγή έχει ξεκινήσει από το 1992. Μετά τη συμμετοχή του BMW Group σε συνόδους για την κλιματική αλλαγή που έγιναν στη Λίμα, το Παρίσι και το Μαρακές η εταιρεία συμμετέχει και φέτος στη σύνοδο στην οποία προεδρεύει η κυβέρνηση των νησιών Φίτζι και γίνεται στη Βόννη της Γερμανίας από 6 έως 17 Νοεμβρίου.

Σε δηλώσεις της η Ursula Mathar, επικεφαλής του τμήματος Βιωσιμότητας και Προστασίας του Περιβάλλοντος είπε, “Πιστεύουμε ακράδαντα ότι σε συνεργασία με κυβερνήσεις, άλλες εταιρείες και εκπροσώπους της κοινωνίας μπορούμε να πλησιάσουμε το στόχο της βιώσιμης ανάπτυξης”.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.