Είστε εδώ

New Models

Toyota Supra: Επιστροφή στα coupe

του Γιάννη Σταυρόπουλου

To σαλόνι αυτοκινήτου στη Μέκκα της αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, άνοιξε τις πύλες του και η στιγμή της αποκάλυψης της νέας Toyota Supra έφτασε. Του πρώτου –παγκόσμιου-μοντέλου της οικογένειας GR series (GR από το Gazoo Racing) που εξελίχθηκε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Ακόμα και από τον ίδιο τον πρόεδρο της Toyota, πρώην οδηγό αγώνων Άκιο Τογιόντα, μαζί με τους κορυφαίους οδηγούς που διαθέτει στη φατρία της η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως Φερνάντο Αλόνσο, Οτ Τάνακ, Σεμπαστιάν Μπουεμί και Καζούκι Νακατζίμα, η νέα Supra έχει σαν στόχο να ξαναφέρει την έννοια της σπορ οδήγησης στους φίλους των coupe αμαξωμάτων.

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι η νέα Supra 5ης γενιάς συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου που άφησε η τελευταία γενιά της Supra, πριν από 17 χρόνια, το 2002, με κινητήρα μπροστά και κίνηση στον πίσω άξονα.

Η νέα Supra έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4,380 χλστ./πλάτος 1,865 χλστ./ύψος 1,295 (και 1,290 χλστ. για τις πιο «αργές» εκδόσεις) και μεταξόνιο 2,470 χλστ., 100 χλστ. κοντύτερο από το GT86.

Από σχεδιαστικής άποψης , τα χρώματα των χορηγών και τα νούμερα είναι αυτά που απουσιάζουν για να χαρακτηρίσουν τη νέα Supra ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχει πιο επιθετικό μοντέλο στην γκάμα της Toyota. Ίσως το πιο επιθετικό που έχει παρουσιάσει… 

Μακρύ καπό, αεραγωγούς ακόμα και πίσω από τις πόρτες, διαχύτης, δύο εξατμίσεις στα άκρα του αμαξώματος, η νέα Supra αποτελεί κατά κάποιον τρόπο τη συνέχιση του 2000 GT, ενός φοβερού για την εποχή του ’60 αυτοκίνητο της Toyota.

Και έρχεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες twin turbo κλείνοντας το μάτι πονηρά προβάλλοντας τον 6κύλινδρο 3λιτρο εν σειρά κινητήρα με 340 ίππους στην έκδοση RZ,αλλά και δύο 2λιτρους με 258 και 197 ίππους αντίστοιχα με όλες τις εκδόσεις να συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι, και με ποσοστό βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.

Η πιο ισχυρή έκδοση για την απόσταση 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 4,3 δευτ., η «μεσαία» στα 5,2 δευτ. και η «μικρή» στα 6,5.

Οι τροχοί για την top έκδοση είναι 255/35-19 για μπροστά και 275/35-19 για πίσω, για τη «μεσαία» που φέρει την ένδειξη SZ-R 255/40-18 και 275/40-18 αντίστοιχα μπροστά /πίσω και η πιο «μικρή» η SZ 225/50-17 και 255/45-17.

Φέρουν μάλιστα τέτοια σχεδίαση προσφέροντας θέα στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Το εσωτερικό αποκλειστικά για δύο, με δερμάτινες ή από αλκαντάρα -δίχρωμες-επενδύσεις, καθίσματα ημι-bucket, ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, συνθέτουν μερικές από τις λεπτομέρειες στο εσωτερικό της Supra.

H διάθεση της νέας Supra ξεκινάει την άνοιξη του 2019 και μέχρι τότε δείτε μερικά ενδιαφέροντα πλάνα στο video που ακολουθεί.    

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.