Είστε εδώ

New Models

Skoda Vision iV: Φορτίζει θετικά το ηλεκτροκίνητο μέλλον

του Γιώργου Ψαρρά

Ακόμα και να θες δε μπορείς να αγνοήσεις το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης, το οποίο χτυπάει όλα και πιο δυνατά τα επερχόμενα μοντέλα, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο Skoda Vision iV.

Η τσέχικη εταιρεία δημοσίευσε τα δυο πρώτα σκίτσα του επερχόμενου τετράθυρου πρωτότυπου crossover Vision iV, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα αρχές του επόμενου μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης.

Παρατηρώντας τη σιλουέτα του νέου Vision iV μπορούμε άνετα να το χαρακτηρίσουμε φουτουριστικό και αεροδυναμικό. Προσέξτε τους μεγάλους τροχούς των 22 ιντσών, την κεκλιμένη γραμμή της οροφής που του προσδίδει coupe ύφος, την αντικατάσταση των παραδοσιακών πλευρικών καθρεπτών με κάμερες, το σχήμα των οποία θυμίζει πτερύγιο καρχαρία, την απουσία χειρολαβών στις πόρτες και τους τονισμένους θόλους των τροχών.

Στο εμπρός τμήμα του νέου Vision iV το βλέμμα εστιάζει στην πλατιά μάσκα της Skoda με τις κάθετες λωρίδες και την κρυστάλλινη όψη, στις μεγάλες εισαγωγές αέρα στις άκρες του προφυλακτήρα και στη λεπτή φωτεινή λωρίδα που ενώνει τα εμπρός στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα περνώντας μέσα από τη μάσκα.

Έντονες είναι οι ακμές στο πίσω τμήμα, τα Led φωτιστικά σώματα έχουν ένα επαναπροσδιορισμένο σχήμα “C”, ενώ το όνομα της Skoda και η λεπτή γραμμή πάνω από τον πίσω διαχύτη φωτίζονται με κόκκινο περίγραμμα. Το 2019 θα είναι η χρονιά που η Skoda θα μπει στην πρίζα, καθώς αναμένουμε το plug-in υβριδικό Superb και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Citigo.

To 2020 τώρα θα έρθει το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEB για ηλεκτροκίνητα μοντέλα, πάνω στην οποία δομείται και το Vision iV. Εντός των επόμενων τεσσάρων ετών η Skoda θα επενδύσει περίπου δυο δισεκατομμύρια ευρώ σε εναλλακτικά συστήματα κίνησης και νέες υπηρεσίες κινητικότητας και θα λανσάρει περισσότερα από δέκα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το τέλος του 2022.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.