Είστε εδώ

New Models

Skoda Scala: Μετατρέπεται σε διθέσιο carbio

του Γιώργου Ψαρρά

Από τη γκάμα της Skoda απουσιάζει ένα roadster μοντέλο, ωστόσο φαίνεται ότι το κενό αυτό θα καλυφτεί.

Η τσέχική εταιρεία λοιπόν μας δείχνει τα δυο πρώτα επίσημα σκίτσα από το επερχόμενο roadster της, το οποίο θα βασίζεται στο γνωστό Scala που έκανε πρεμιέρα το 2018.

Παρατηρώντας την πίσω όψη του δείχνει σαφώς πιο δυναμική από το πεντάθυρο μικρομεσαίο Scala, οι πλευρικές γραμμές είναι αρκετά πιο έντονες, πατάει σε μεγάλες μαύρες ζάντες πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα φωτιστικά σώματα παραμένουν ίδια, κεντρικά τοποθετημένη είναι η τετραγωνισμένη εξάτμιση, ενώ υπάρχουν δυο φουσκώματα πίσω από τα καθίσματα. Στο εσωτερικό τώρα δεν εντοπίζεται κάποια αλλαγή πέρα από το ότι είναι πλέον διθέσιο.

Η παρουσίαση του νέου roadster στο κοινό θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουνίου. Ωστόσο στο σημείο πρέπει να σας πούμε όλη την αλήθεια… Το νέο roadster θα παραμείνει σε πρωτότυπη μορφή και δε θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής. Πρόκειται για ένα έργο, που έχουν αναλάβει αποκλειστικά είκοσι νεαροί σπουδαστές από την επαγγελματική σχολή της Skoda, οι οποίοι θα το σχεδιάσουν και θα το κατασκευάσουν στο πλαίσιο της πρακτικής εξάσκησης.

Αξίζει  να αναφέρουμε ότι η επαγγελματική σχολή της Skoda έχει ιστορία πάνω από 90 χρόνια, ενώ από το 2014 αποτελεί παράδοση οι σπουδαστές της να τροποποιούν κάποιο μοντέλο της. Πλέον μιλάμε για το έβδομο πρωτότυπο όχημα που θα έχει την υπογραφή των σπουδαστών της, ενώ προς το παρόν δεν το έχουν βαπτίσει και αποκαλείται Scala Student Concept Car.

Οι σπουδαστές της Skoda είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Κέντρο Σχεδίασης στη Μλάντα Μπόλεσλαβ και να συνομιλήσουν με τον Όλιβερ Σταφάνι, ο οποίος είναι επικεφαλής του τμήματος.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.