Είστε εδώ

New Models

Renault: Πώς θα είναι τo νέο Clio RS;

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν από λίγες ημέρες η Renault αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει η πέμπτη γενιά του Clio η οποία αποτελεί εξέλιξη της εικόνας που παρουσιάζει το τρέχον μοντέλο με βασικό χαρακτηριστικό τις πολλές καμπύλες.

Η διαδικτυακή αποκάλυψη του γαλλικού μικρού αφορούσε μόνο τις συμβατικές εκδόσεις, οπότε παραμένει το ερωτηματικό σχετικά με το πώς θα μοιάζει το μοντέλο που θα φέρει τα διακριτικά RS, που παραδοσιακά είναι το ισχυρότερο της γκάμας.

Σε αυτό το ερώτημα θέλουν να απαντήσουν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές XTomi και KleberSilva. Ο πρώτος έχει επιλέξει για το σχέδιό του το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιεί η Renault στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων ενώ ο δεύτερος επέλεξε να ντύσει τη δημιουργία του με κόκκινό χρώμα.

Οι δύο σχεδιαστές έχουν αντλήσει έμπνευση από τις γραμμές του Megane RS και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού και η ίδια η Renault στις εικόνες που δημοσίευσε, δείχνει ότι το Clio αποτελεί σχεδόν ένα Megane σε σμίκρυνση.

Ο XTomi επέλεξε να τοποθετήσει ένα σπορ body kit, αντικατέστησε τη γρίλια με μία πιο χαρακτηριστική των RS μοντέλων, αντικατέστησε τους προβολείς ομίχλης με άλλους των οποίων το μοτίβο παραπέμπει στην καρό σημαία τερματισμού που χρησιμοποιείται στους αγώνες αυτοκινήτου και έχει βάλει νέες ζάντες.

Από την άλλη, η πρόταση του KleberSilva φέρει πιο διακριτικές αλλαγές με λιγότερες μαύρες λεπτομέρειες στο εξωτερικό ενώ έχει δημιουργήσει ένα σχέδιο που δείχνει και την πίσω όψη του γαλλικού μικρού. Όσον αφορά τους προφυλακτήρες, τον διαχύτη και την εξάτμιση, έχουν μεταφερθεί αυτούσια από το Megane RS.

Πέρα από τις προτάσεις των δύο σχεδιαστών το νέο Clio RS είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα 1.8 λίτρων που συναντάμε στα Megane RS και Megane RS Trophy. Εκεί αποδίδει 280 και 300ίππους αντίστοιχα όμως, κατά πάσα πιθανότητα, η ισχύς θα είναι μειωμένη όπως συμβαίνει με την Alpine A110 όπου το ίδιο σύνολο αποδίδει 252 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.