Είστε εδώ

New Models

Renault: Πώς θα είναι τo νέο Clio RS;

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν από λίγες ημέρες η Renault αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει η πέμπτη γενιά του Clio η οποία αποτελεί εξέλιξη της εικόνας που παρουσιάζει το τρέχον μοντέλο με βασικό χαρακτηριστικό τις πολλές καμπύλες.

Η διαδικτυακή αποκάλυψη του γαλλικού μικρού αφορούσε μόνο τις συμβατικές εκδόσεις, οπότε παραμένει το ερωτηματικό σχετικά με το πώς θα μοιάζει το μοντέλο που θα φέρει τα διακριτικά RS, που παραδοσιακά είναι το ισχυρότερο της γκάμας.

Σε αυτό το ερώτημα θέλουν να απαντήσουν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές XTomi και KleberSilva. Ο πρώτος έχει επιλέξει για το σχέδιό του το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιεί η Renault στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων ενώ ο δεύτερος επέλεξε να ντύσει τη δημιουργία του με κόκκινό χρώμα.

Οι δύο σχεδιαστές έχουν αντλήσει έμπνευση από τις γραμμές του Megane RS και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού και η ίδια η Renault στις εικόνες που δημοσίευσε, δείχνει ότι το Clio αποτελεί σχεδόν ένα Megane σε σμίκρυνση.

Ο XTomi επέλεξε να τοποθετήσει ένα σπορ body kit, αντικατέστησε τη γρίλια με μία πιο χαρακτηριστική των RS μοντέλων, αντικατέστησε τους προβολείς ομίχλης με άλλους των οποίων το μοτίβο παραπέμπει στην καρό σημαία τερματισμού που χρησιμοποιείται στους αγώνες αυτοκινήτου και έχει βάλει νέες ζάντες.

Από την άλλη, η πρόταση του KleberSilva φέρει πιο διακριτικές αλλαγές με λιγότερες μαύρες λεπτομέρειες στο εξωτερικό ενώ έχει δημιουργήσει ένα σχέδιο που δείχνει και την πίσω όψη του γαλλικού μικρού. Όσον αφορά τους προφυλακτήρες, τον διαχύτη και την εξάτμιση, έχουν μεταφερθεί αυτούσια από το Megane RS.

Πέρα από τις προτάσεις των δύο σχεδιαστών το νέο Clio RS είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα 1.8 λίτρων που συναντάμε στα Megane RS και Megane RS Trophy. Εκεί αποδίδει 280 και 300ίππους αντίστοιχα όμως, κατά πάσα πιθανότητα, η ισχύς θα είναι μειωμένη όπως συμβαίνει με την Alpine A110 όπου το ίδιο σύνολο αποδίδει 252 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.