Είστε εδώ

New Models

Renault: Πώς θα είναι τo νέο Clio RS;

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν από λίγες ημέρες η Renault αποκάλυψε τη μορφή που θα έχει η πέμπτη γενιά του Clio η οποία αποτελεί εξέλιξη της εικόνας που παρουσιάζει το τρέχον μοντέλο με βασικό χαρακτηριστικό τις πολλές καμπύλες.

Η διαδικτυακή αποκάλυψη του γαλλικού μικρού αφορούσε μόνο τις συμβατικές εκδόσεις, οπότε παραμένει το ερωτηματικό σχετικά με το πώς θα μοιάζει το μοντέλο που θα φέρει τα διακριτικά RS, που παραδοσιακά είναι το ισχυρότερο της γκάμας.

Σε αυτό το ερώτημα θέλουν να απαντήσουν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές XTomi και KleberSilva. Ο πρώτος έχει επιλέξει για το σχέδιό του το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα που χρησιμοποιεί η Renault στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων ενώ ο δεύτερος επέλεξε να ντύσει τη δημιουργία του με κόκκινό χρώμα.

Οι δύο σχεδιαστές έχουν αντλήσει έμπνευση από τις γραμμές του Megane RS και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού και η ίδια η Renault στις εικόνες που δημοσίευσε, δείχνει ότι το Clio αποτελεί σχεδόν ένα Megane σε σμίκρυνση.

Ο XTomi επέλεξε να τοποθετήσει ένα σπορ body kit, αντικατέστησε τη γρίλια με μία πιο χαρακτηριστική των RS μοντέλων, αντικατέστησε τους προβολείς ομίχλης με άλλους των οποίων το μοτίβο παραπέμπει στην καρό σημαία τερματισμού που χρησιμοποιείται στους αγώνες αυτοκινήτου και έχει βάλει νέες ζάντες.

Από την άλλη, η πρόταση του KleberSilva φέρει πιο διακριτικές αλλαγές με λιγότερες μαύρες λεπτομέρειες στο εξωτερικό ενώ έχει δημιουργήσει ένα σχέδιο που δείχνει και την πίσω όψη του γαλλικού μικρού. Όσον αφορά τους προφυλακτήρες, τον διαχύτη και την εξάτμιση, έχουν μεταφερθεί αυτούσια από το Megane RS.

Πέρα από τις προτάσεις των δύο σχεδιαστών το νέο Clio RS είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα 1.8 λίτρων που συναντάμε στα Megane RS και Megane RS Trophy. Εκεί αποδίδει 280 και 300ίππους αντίστοιχα όμως, κατά πάσα πιθανότητα, η ισχύς θα είναι μειωμένη όπως συμβαίνει με την Alpine A110 όπου το ίδιο σύνολο αποδίδει 252 ίππους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Μεγάρων- Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. διοργανώνει τον 3ο γύρου του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας και του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 19-20 Οκτωβρίου.

Air China

Σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας με θέα τον Αργοσαρωνικό, ο ΔΑΑ και η Air China μέλος της star Alliance (Lufthansa, Aegean, Swiss) έκοψαν την τούρτα δύο χρόνων πτήσεων της απευθείας γραμμής Αθήνας-Πεκίνου.

Ford Transit Custom Nugget

Tα εκδρομικά βαν που διαθέτουν καθιστικό, κουζίνα και κρεβάτι γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην Ευρώπη, καθώς οι πωλήσεις τους έφτασαν τις 125.000 μονάδες το 2018. Οι αυξανόμενες πωλήσεις τους προβλέπεται ότι θα συνεχιστούν και την επόμενη δεκαετία.

Νέο Volkswagen Atlas Cross Sport

Υπάρχει ένα SUV της Volkswagen, πέρα από τα T-Cross, Τ-Roc, Tiguan και Touareg, το οποίο δεν είναι γνωστό στην Ευρώπη, καθώς κάνει καριέρα σε Βόρεια Αμερική, Ρωσία και Μέση Ανατολή

Ηνωμένες Πολιτείες - Τενεσί

Το παρακάτω βίντεο αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη του πόσο σημαντικό είναι να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι όταν οδηγούμε, και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες αν δεν το κάνουμε.

Γκραν Πρι Ιαπωνίας

Το φετινό Γκραν Πρι Ιαπωνίας ήταν από τα πιο δύσκολα στην ιστορία της Formula 1, λόγω του σούπερ-τυφώνα με την ονομασία Hagibis ο οποίος έπληξε την πίστα το Σάββατο και ανάγκασε τις ομάδες να καταφύγουν σε μέσα όπως η

Νέο Peugeot 208

Το νέο Peugeot 208 είναι ένα από τα καινούργια μοντέλα που θα αποκαλυφθούν για πρώτη φορά μπροστά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2019» που διεξάγεται μεταξύ 9-17 Νοεμβρίου στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Volkswagen ID.R

Η Volkswagen επισκέφτηκε με το ID.R, το ηλεκτρικό αγωνιστικό που έχει δημιουργήσει τον δρόμο Tianmen Shan Big Gate Road ο οποίος οδηγεί στη λεγόμενη “Πύλη του Παραδείσου” μετά από 99 στροφές.

Honda

H μαύρη σιλουέτα που βλέπετε να διαγράφεται στην παραπάνω φωτογραφία ανήκει στο νέο Honda Jazz.

Formula 1-Γκραν Πρι Μαϊάμι

Το 2021 είναι η χρονιά των μεγάλων αλλαγών στη Formula 1. Νέα αεροδυναμικά, αλλά κυρίως νέες διαστάσεις ελαστικών που μετά από πάρα πολλά χρονιά τα υψηλού προφίλ ελαστικά 13 ιντσών παραδίδουν τη σκυτάλη στα χαμηλού προφίλ 18 ιντσών.