Είστε εδώ

New Models

Peugeot e-Legend Concept: Η αναβίωση του θρυλικού 504 Coupe

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έξαψη, εντυπωσιασμός, αναβίωση ενός θρύλου. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται e-Legend Concept που θα αποκαλύψει η Peugeot στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού (4-14 Οκτωβρίου), δίπλα στον Σηκουάνα με θέα τον Πύργο του Άιφελ.

Θα είναι άραγε το 508 Coupe, που έρχεται 50 χρόνια μετά για να συνεχίσει την παράδοση ενός ιδιαίτερα επιτυχημένου μοντέλου, του 504 Coupe που «δημιούργησε» ο οίκος Pininfarina το 1969.

Αν και τα πράγματα από τότε έχουν αλλάξει, εντούτοις οι γραμμές είναι σχεδόν ίδιες με το ιστορικό 504 Coupe.

Χαμηλό, φαρδύ, με πιο έντονες ακμές, τέσσερις προβολείς και κάθετα πίσω φώτα που ακολουθούν το σημερινό design της γαλλικής εταιρίας.

Οι διαστάσεις του 4.650 χλστ μήκος/1.930 χλστ. πλάτος/1.370 χλστ. ύψος με ζάντες 19 ιντσών.

Το εσωτερικό είναι αυτό που μας μεταφέρει στο μέλλον και γιατί όχι στην αυτόνομη οδήγηση, αφού το τιμόνι μπορεί να εξαφανιστεί και όλες οι λειτουργίες να γίνονται από την κεντρική κονσόλα καθώς παρέχει πρόσβαση στα κύρια χειριστήρια οδήγησης μέσω περιστροφικού διακόπτη και της  οθόνης αφής 6 ιντσών.

Και μιλώντας για οθόνες να αναφέρουμε ότι όλο το ταμπλό και οι πόρτες αποτελούν μια οθόνη, 49 ιντσών στο ταμπλό και 29 στις πόρτες.

Επιπλέον στα αριστερά του τιμονιού υπάρχει μια μπάρα με διακόπτες που παρέχουν τη δυνατότητα ρύθμισης  της αυτόνομης οδήγησης.

Εντελώς διαφορετικός είναι και ο τρόπος κατασκευής των καθισμάτων. Παχιά, που αγκαλιάζουν το σώμα και το διατηρούν στη μνήμη μέσω νέων υλικών.

Το Peugeot e-Legend Concept είναι ηλεκτρικό, με 340 Kw ισχύ με 800 Nm ροπής, και αυτονομία 600 χλμ. σύμφωνα με το καινούργιο πρωτόκολλο WLTP. Μάλιστα με ταχυφορτιστή αρκούν 25 λεπτά φόρτισης προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 4 δευτ.

Περισσότερα στην έκθεση του Παρισιού

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Άνδρος

Η ομάδα της Αegean rebreathe σε συνεργασία με το scubAndros του Hotel Perrakis βούτηξαν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο, για να καθαρίσουν το βυθό από τα διάφορα αντικείμενα.

Οι δύτες πέρασαν πολλές ώρες στη θάλασσα μαζεύοντας τα ριγμένα αντικείμενα.

BMW iNEXT

Καθώς διεισδύουμε σταδιακά στα ενδότερα της επερχόμενη BMW iNEXT, βλέπουμε ότι ο εσωτερικός της σχεδιασμός μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.