Είστε εδώ

New Models

Peugeot e-Legend Concept: Η αναβίωση του θρυλικού 504 Coupe

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έξαψη, εντυπωσιασμός, αναβίωση ενός θρύλου. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται e-Legend Concept που θα αποκαλύψει η Peugeot στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού (4-14 Οκτωβρίου), δίπλα στον Σηκουάνα με θέα τον Πύργο του Άιφελ.

Θα είναι άραγε το 508 Coupe, που έρχεται 50 χρόνια μετά για να συνεχίσει την παράδοση ενός ιδιαίτερα επιτυχημένου μοντέλου, του 504 Coupe που «δημιούργησε» ο οίκος Pininfarina το 1969.

Αν και τα πράγματα από τότε έχουν αλλάξει, εντούτοις οι γραμμές είναι σχεδόν ίδιες με το ιστορικό 504 Coupe.

Χαμηλό, φαρδύ, με πιο έντονες ακμές, τέσσερις προβολείς και κάθετα πίσω φώτα που ακολουθούν το σημερινό design της γαλλικής εταιρίας.

Οι διαστάσεις του 4.650 χλστ μήκος/1.930 χλστ. πλάτος/1.370 χλστ. ύψος με ζάντες 19 ιντσών.

Το εσωτερικό είναι αυτό που μας μεταφέρει στο μέλλον και γιατί όχι στην αυτόνομη οδήγηση, αφού το τιμόνι μπορεί να εξαφανιστεί και όλες οι λειτουργίες να γίνονται από την κεντρική κονσόλα καθώς παρέχει πρόσβαση στα κύρια χειριστήρια οδήγησης μέσω περιστροφικού διακόπτη και της  οθόνης αφής 6 ιντσών.

Και μιλώντας για οθόνες να αναφέρουμε ότι όλο το ταμπλό και οι πόρτες αποτελούν μια οθόνη, 49 ιντσών στο ταμπλό και 29 στις πόρτες.

Επιπλέον στα αριστερά του τιμονιού υπάρχει μια μπάρα με διακόπτες που παρέχουν τη δυνατότητα ρύθμισης  της αυτόνομης οδήγησης.

Εντελώς διαφορετικός είναι και ο τρόπος κατασκευής των καθισμάτων. Παχιά, που αγκαλιάζουν το σώμα και το διατηρούν στη μνήμη μέσω νέων υλικών.

Το Peugeot e-Legend Concept είναι ηλεκτρικό, με 340 Kw ισχύ με 800 Nm ροπής, και αυτονομία 600 χλμ. σύμφωνα με το καινούργιο πρωτόκολλο WLTP. Μάλιστα με ταχυφορτιστή αρκούν 25 λεπτά φόρτισης προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 4 δευτ.

Περισσότερα στην έκθεση του Παρισιού

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σαρανταπέντε χρονιά μετά από την πρώτη παρουσίαση του Golf GTI στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η έκθεση της Γενεύης θα αποκαλύψει σε παγκόσμια πρώτη το 8ης γενιά Golf GTI. 

Σε μια όμορφη εκδήλωση η Cyprus Airways ανακοίνωσε την έναρξη  του νέου απευθείας δρομολογίου της, που συνδέει την Αθήνα με την Πάφο.

Η Mercedes εμφανίστηκε τη δεύτερη μέρα των χειμερινών δοκιμών με ένα νέο σύστημα στο μονοθέσιό της, το οποίο δημιούργησε αμφιβολίες γύρω από τη νομιμότητά του, αλλά και ανησυχία στις άλλες ομάδες σχετικά με την αποτελεσματικότητα.

Είναι δύσκολο να χωρέσεις σε μερικές μόνο παραγράφους 60 χρόνια ιστορίας, επομένως θα δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα γεγονότα γύρω από τη Skoda Octavia.  

Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι επιλογές των ελαστικών για στεγνές συνθήκες πρέπει να γνωστοποιούνται 14 εβδομάδες για μακρινούς αγώνες και 8 εβδομάδες για εντός της Ευρώπης.

Ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρωινό σκέλος της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, επαναλαμβάνοντας την καλή επίδοση που έκανε την πρώτη μέρα, όταν είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση μόλις 0.062 δευτερόλεπτα από τον Μπότας.

Η αλήθεια είναι ότι η γκάμα της DS Automobiles χρειάζεται επέκταση, καθώς αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει μόνο δυο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Το θηρίο της Aston Martin, η Valkyrie το hypercar με τον ατμοσφαιρικό υβριδικό κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών πριν αρχίσει να παραδίδεται στους 150 μόνο τυχερούς αυτού του πλανήτη.

Μόνο τόσοι θα την αποκτήσουν…

Στο πλαίσιο συγκέντρωσης των μεγαλύτερων μετόχων της Nissan, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις σχετικά με το γεγονός ότι η ανάκαμψη της εταιρείας γίνεται με αργό ρυθμό, οι οποίες επεκτάθηκαν και στον διευθύνοντα σύμβουλο, Μακότο Ουτσίντα.

Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου, η Skoda θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Octavia RS, η οποία θα προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης, plug-in υβριδικό σύνολο, καθώς και πετρελαιοκινητήρα.