Είστε εδώ

New Models

Νέο Volkswagen Tarok Concept: Με καρότσα που αυξομειώνεται

του Γιώργου Ψαρρά

Παγκόσμια πρεμιέρα έκανε το νέο Volkswagen Tarok Concept στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο, το οποίο διεξάγεται από 6 έως 18 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το νέο Tarok Concept έχει σχεδιαστεί από μηδενική βάση μέχρι το τελευταίο του χιλιοστό. Αυτό που κάνει το νέο διπλοκάμπινο Tarok Concept των πέντε μέτρων μήκους να ξεχωρίζει είναι ότι συνδυάζει τα χαρίσματα που έχουν τα SUV μοντέλα της Volkswagen με την πρακτικότητα των pickup ενός τόνου.

Στο εμπρός τμήμα διακρίνουμε τα λεπτά Led φωτιστικά σώματα που επεκτείνονται στη μάσκα, ενώ φωτιζόμενο είναι και το λογότυπο της Volkswagen. Στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα παρατηρούμε τα τετραγωνισμένα Led φώτα ημέρας που μας θυμίζουν το Τ-Cross, ενώ κάτω από την επιγραφή Tarok, υπάρχει αλουμινένια ποδιά. Εντυπωσιακά είναι και τα πίσω τρισδιάστατα Led φωτιστικά του σώματα που επικοινωνούν μεταξύ τους.

Προσέξτε επίσης την ανοιγόμενη οροφή του που διαθέτει και ράγες, αλλά και την τύπου Targa πίσω κολόνα. Το μήκος φόρτωσης της καρότσας (1.206 χλστ.) του μπορεί να επεκταθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στο νέο μηχανισμό αναδίπλωσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων (1.861 χλστ.) ή στην επίπεδη διάταξη τους (2.775 χλστ.).

Το T-Roc μας έρχεται και πάλι στο νου βλέποντας τη σχεδίαση στο πενταθέσιο εσωτερικό του νέου Tarok, λόγω της χρωματικής επένδυσης κατά μήκος του ταμπλό, τη κεντρικής μεγάλης οθόνης αφής και του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Ο κινητήρας που επιλέχτηκε για το νέο Tarok Concept είναι ο τετρακύλινδρος TSI των 1.4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και μπορεί να καταναλώσει στην αγορά της Βραζιλίας αιθανόλη, αλλά και μείγμα βενζίνης με αιθανόλη. Συνδικάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.

Σύντομα θα ακολουθήσει και η έκδοση παραγωγής του Tarok Concept, η οποία δε θα διαφέρει σημαντικά, ενώ κάτω από το καπό της θα έχει το δίλιτρο TDI πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.