Είστε εδώ

New Models

Νέο Volkswagen Caddy: Πιο δυναμικό σε κάθε επίπεδο

του Γιώργου Ψαρρά

Μέσα από δυο σκίτσα η Volkswagen μας δίνει μια πρώτη «γεύση» από το νέο Caddy, το οποίο θα αποκαλυφτεί πλήρως προς το τέλος του Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το μικρό ελαφρύ επαγγελματικό της όχημα έχει αλλάξει ριζικά, καθώς δεν έχει μείνει ανέπαφη ούτε μια του βίδα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται. Παρατηρήστε στην όψη του τα Led φωτιστικά σώματα, τα οποία επεκτείνονται προς τη μάσκα, ενώ τα πίσω έχουν κάθετη διάταξη και είναι λεπτότερα.

Στα σκίτσα βλέπουμε την επαγγελματική Cargo έκδοση του νέου Caddy, η οποία θα διατίθεται με δυο μήκη μεταξονίου, ενώ τονίζεται ότι διατηρεί τη γνωστή μεγάλη χωρητικότητα φορτίου και την ευελιξία της. Σημειώνεται ότι το Caddy πέμπτης γενιάς θα προσφέρεται και με επιβατική έκδοση με χαρακτηριστικά από την κατηγορία των MPV, κλείνοντας το «μάτι» σε όσους αναζητούν ένα όχημα που να εξυπηρετεί το δραστήριο τρόπο ζωής τους.

Το προφίλ του Caddy έχει έντονες ανάγλυφες επιφάνειες που το καθιστούν πιο δυναμικό, ενώ ξεχωρίζουν οι μεγαλύτερες ζάντες και οι ράγες στην οροφή, η οποία έχει μια ελαφριά κλίση. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το νέο Caddy θα προσφέρεται και με γυάλινη πανοραμική οροφή, η οποία θα είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία του.

Προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό του νέου Caddy, οι πληροφορίες όμως θέλουν τους επιβάτες του να αποκτούν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω WiFi, ενώ περισσότερα από ποτέ θα είναι τα τεχνολογικά συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.