Είστε εδώ

New Models

Νέα Skoda Octavia RS iV: Στην πρίζα 245 ίπποι

του Γιώργου Ψαρρά

Ήταν πριν από μερικές μέρες όταν η Skoda ανακοίνωσε ότι η νέα Octavia RS θα διατίθεται για πρώτη φορά με plug-in υβριδικό σύστημα.

Τώρα η τσέχικη εταιρεία μας προετοιμάζει για την παγκόσμια πρεμιέρα της ισχυρότερης Octavia, που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Μαρτίου στο Σαλόνι της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, μέσα από τα τρία σκίτσα που βλέπετε.

Οι σπορ λεπτομέρειες που παρατηρούμε είναι το λογότυπο RS πάνω στη μάσκα, οι προφυλακτήρες με την επιθετικότερη σχεδίαση, οι μεγάλες δίχρωμες ζάντες πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα μαύρα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, η διακριτική πίσω αεροτομή, οι τετραγωνισμένες εξατμίσεις και η Led γραμμή από πάνω τους.

Σημειώστε ότι η νέα Octavia RS θα προσφέρεται με τύπου coupe saloοn, αλλά και με πρακτικότερο Combi (station wagon) αμάξωμα. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας plug-in υβριδικής Octavia RS, καθώς επίσημα γνωρίζουμε μόνο ότι θα έχει ισχύ 245 ίππων, ενώ πέρα από επιδόσεις θα διακρίνεται και τις λιγοστές εκπομπές ρύπων και την οικονομία καυσίμου που θα προσφέρει.

Η επιτυχημένη ιστορία της Octavia RS ξεκίνησε πριν από είκοσι χρόνια, ενώ έγινε αμέσως δημοφιλής, καθώς παραδοσιακά συνδύαζε τις επιδόσεις με τους άπλετους χώρους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές όπως η Γερμανία, η Βρετανίας και η Ελβετία, κάθε πέμπτη Octavia που πωλείται επιλέγεται στην έκδοση RS.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.