Είστε εδώ

New Models

Microlino : Το Isetta επιστρέφει ηλεκτρικό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στη 10ετία του ‘50 δεν υπήρχε η σημερινή κυκλοφοριακή συμφόρηση των μεγαλουπόλεων.

Όμως παρά το γεγονός ότι οι δρόμοι ήταν άδειοι,  στα τέλη του ’50 άρχισε να κυκλοφορεί ένα πολύ μικρό αυτοκινητάκι με μήκος όχι μεγαλύτερο των 2,5 μ. με τα σήματα της BMW, το Isetta.

Το αυτοκίνητο είχε μόνο μία πόρτα που άνοιγε από μπροστά ώστε να εισέρχονται και να εξέρχονται  οι δύο μόνο επιβάτες.

Διάθετε και μια μικρή σχαρίτσα για τις αποσκευές στο πίσω-κυρτό-μέρος.

Το Isetta λοιπόν του 21ου αιώνα ως Microlino επιστρέφει στους δρόμους με το ίδιο μοναδικό στυλ, αλλά αποκλειστικά ηλεκτρικό με την υπογραφή του Ελβετικού οίκου Μ-Cro.

Το Microlino έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις 2,435 χλστ. Χ 1,459 χλστ. Χ 1,500 χλστ. σε μήκος/ύψος/πλάτος και με βάρος 450 κιλά έχοντας υπολογίσει και τον οδηγό.

Θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές μπαταρίες, η μία 8KWh με αυτονομία 120 χλμ. και μια δεύτερη ισχυρότερη 14,4 KWh με αυτονομία 215 χλμ.

Για το 80% της φόρτισης απαιτούνται 1-4 ώρες, αναλόγως την παροχή με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 90 χλμ./ώρα.

Το Microlino πέρασε τα ειδικά crash test με 50 χλμ./ώρα, λαμβάνοντας δελτίο κυκλοφορίας σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές διατάξεις.

Όπως και το Isetta του ’50 έτσι και το Microlino θα φέρει μία πόρτα που θα ανοίγει από μπροστά.

Τα πρώτα Microlino θα κυκλοφορήσουν στην Ελβετία πριν το τέλος του χρόνου με τιμή γύρω στις 12.000 ευρώ, έτοιμο για να κατακτήσει τους δρόμους των πόλεων ενώ για τις υπόλοιπες αγορές από το 2019.

Στο video που ακολουθεί δείτε μια σειρά δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα της Ίμολα «δίπλα» στα διάφορα Ferrari…

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.