Είστε εδώ

New Models

Mercedes EQA: Δοκιμές αντοχής στα χιόνια

του Γιώργου Ψαρρά

Στα χιονισμένα τοπία της Σουηδίας ποζάρει διστακτικά φορώντας βαρύ καμουφλάζ η νέα Mercedes EQA.

Ίσως να θυμάστε ότι το 2017 στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης η Mercedes μας είχε συστήσει την Concept EQA, ενώ το πλήρωμα του χρόνου θα φέρει την πλήρη αποκάλυψη της νέας EQA παραγωγής, πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η EQA θα είναι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη αδελφή της νέας GLA. H επερχόμενη EQA υποβάλλεται σε σκληρές χειμερινές δοκιμές, καθώς οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας εξελίσσουν τη θερμική απόδοση της μπαταρίας, ενώ ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στην ασφάλεια, στην πρόσφυση, στην ανάκτηση ενέργειας  πάνω στον πάγο και στο χιόνι, σε θερμοκρασίες αρκετά κάτω από το μηδέν.

Ιεραρχικά η EQA θα τοποθετηθεί κάτω από την υφιστάμενη EQC και την επερχόμενη EQB, ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEA EVA II. Τα εν λόγω αμιγώς ηλεκτροκίνητα SUV θα προσφέρονται με ποικιλία μπαταριών, χωρητικότητας 60 έως 110 kWh, με αυτονομία που θα ξεκινά από τα 400 χλμ. και με μέχρι τρεις ηλεκτροκινητήρες με την ισχύ να βρίσκεται στους 204, 272 και 340 ίππους.

Παράλληλα η Mercedes ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι της Γενεύης θα παρουσιάσει μια γκάμα οχημάτων με plug-in υβριδικά συστήματα τρίτης γενιάς ονόματι EQ Power, χωρίς ωστόσο να δίνει καμιά άλλη σχετική πληροφορία.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.