Είστε εδώ

New Models

Mercedes: Αυξάνονται τα EQ μοντέλα της

του Σωτήριου Χάλλα

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Φυσικά κατά τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή το όνομά της άλλαξε και πλέον “ακούει” στο EQV. Η πρώτη επαφή με την ηλεκτρική V-Class είχε γίνει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης με το πρωτότυπο Concept EQV το οποίο, όμως, ήταν πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής.

Πλέον η εξέλιξη ολοκληρώθηκε και μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας πλήρη λίστα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Έτσι, ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 362 Nm ροπής με την ταχύτητα κίνησης να φτάνει μέχρι τα 160 χλμ./ώρα. Η ισχύς μεταδίδεται στον εμπρός άξονα ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να επηρεάζει όσο το δυνατόν λιγότερο το κέντρο βάρους και η χωρητικότητά της φτάνει τις 90 kWh, προσφέροντας αυτονομία που φτάνει τα 405 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με φορτιστές ισχύος 11 kW και 110 kW. Όταν επιλεγεί η πιο γρήγορη μέθοδος, ο χρόνος που απαιτείται ώστε το φορτίο να ανέβει από το 10% μέχρι το 80% είναι 45 λεπτά.

Η νέα EQV θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με μήκος 5.140 χλστ. ή 5.370 χλστ. ώστε ο κάθε ένας να διαλέξει το μέγεθος που ταιριάζει στις ανάγκες του.

Το ντεμπούτο του μοντέλου έχει προγραμματιστεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου) και η συναρμολόγηση θα γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο με τη V-Class και το Vito, στη Βιτόρια της Ισπανίας.

Σχετικά άρθρα

Γειτονιά χωρίς αυτοκίνητα

Δεν ξέρουμε τι επιφυλάσσει το αύριο για την αυτοκίνηση, αλλά όσοι είμαστε φίλοι του αυτοκινήτου, σίγουρα δε θα θέλαμε να μοιάζει με αυτό που σχεδιάζεται στο Tempe της Αριζόνα.

Νέο Volkswagen ID. Space Vizzion Concept

Αφού η Volkswagen μας έδειξε στις αρχές του μήνα τα πρώτα σκίτσα του νέου ID. Space Vizzion Concept τώρα ήρθε η ώρα να προβεί στην πλήρη αποκάλυψη του, καθώς πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Λος Άντζελες.  

Formula 1-R.B. Aston Martin-Honda

Η R.B. Aston Martin θα έχει οδηγικό δίδυμο και για το 2020 τους Φερστάπεν, Άλμπον και μοτέρ Honda.

Scuderia Toro Rosso

Ποιο ευτυχισμένοι από τους ανθρώπους της Toro Rosso δεν πρέπει να υπάρχουν αυτές τις μέρες.

Ο λόγος είναι η ανεπάντεχη 2η θέση του Γκασλί στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας.

Toyota RAV4

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες που θα πραγματοποιηθεί 22 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου, η Toyota παρουσίασε μία νέα έκδοση του RAV4, η οποία κινείται από plug-in υβριδικό σύνολο και θα ονομάζεται RAV4 Prime.

Αston Martin DBX

Και τώρα τι γίνεται; Μπορεί η Lamborghini Urus, το Range Rover Autobiography και η Porsche Cayenne να έχουν σηκώσει ψηλά τη σημαία στα πολυτελή SUV, αλλά με την εμφάνιση της Aston Martin DBX η τράπουλα ανακατεύεται πάρα πολύ.

Jaguar ΧJ Collection

Λίγο πριν τη δύση της υφιστάμενης XJ η Jaguar ανατέλλει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού μια συλλεκτική της έκδοση ονόματι Collection.

Scuderia Toro Rosso

Ποιο ευτυχισμένοι από τους ανθρώπους της Toro Rosso δεν πρέπει να υπάρχουν αυτές τις μέρες. Ο λόγος είναι η ανεπάντεχη 2η θέση του Γκασλί στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας. 

Ντακάρ 2020

Μετά από τρεις 10ετίες στην Αφρική, και 11 διοργανώσεις στη Λατινική Αμερική, η Σαουδική Αραβία θα είναι το 30ό κράτος που θα φιλοξενήσει τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής ανθρώπων και μηχανών., το Ντακάρ του 2020. 

Ρος Μπρον

Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.