Είστε εδώ

New Models

Mercedes: Αυξάνονται τα EQ μοντέλα της

του Σωτήριου Χάλλα

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Φυσικά κατά τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή το όνομά της άλλαξε και πλέον “ακούει” στο EQV. Η πρώτη επαφή με την ηλεκτρική V-Class είχε γίνει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης με το πρωτότυπο Concept EQV το οποίο, όμως, ήταν πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής.

Πλέον η εξέλιξη ολοκληρώθηκε και μπορούμε να έχουμε στη διάθεσή μας πλήρη λίστα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Έτσι, ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους και 362 Nm ροπής με την ταχύτητα κίνησης να φτάνει μέχρι τα 160 χλμ./ώρα. Η ισχύς μεταδίδεται στον εμπρός άξονα ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να επηρεάζει όσο το δυνατόν λιγότερο το κέντρο βάρους και η χωρητικότητά της φτάνει τις 90 kWh, προσφέροντας αυτονομία που φτάνει τα 405 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με φορτιστές ισχύος 11 kW και 110 kW. Όταν επιλεγεί η πιο γρήγορη μέθοδος, ο χρόνος που απαιτείται ώστε το φορτίο να ανέβει από το 10% μέχρι το 80% είναι 45 λεπτά.

Η νέα EQV θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με μήκος 5.140 χλστ. ή 5.370 χλστ. ώστε ο κάθε ένας να διαλέξει το μέγεθος που ταιριάζει στις ανάγκες του.

Το ντεμπούτο του μοντέλου έχει προγραμματιστεί για την έκθεση της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου) και η συναρμολόγηση θα γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο με τη V-Class και το Vito, στη Βιτόρια της Ισπανίας.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.