Είστε εδώ

New Models

Λας Βέγκας: Παρουσιάστηκε στη CES 2018 η ηλεκτρική Corvette

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση καταναλωτικών ειδών που γίνεται αυτές τις μέρες στο Λας Βέγκας η Genovation, εταιρεία που ασχολείται με ηλεκτρικά συστήματα παρουσίασε την GXE.

Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που χρησιμοποιεί ως βάση του την πιο πρόσφατη έκδοση της Chevrolet Corvette.

Η εμφάνιση της GXE είναι αλλαγμένη σε σχέση με την Corvette καθώς έχει αλλαχτεί όλο το εμπρός μέρος ώστε να ενσωματώσει τα LED φωτιστικά σώματα. Στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου έχουν προστεθεί αεροδυναμικά στοιχεία όπως μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος και διαχύτης μεγάλων διαστάσεων. Επίσης, οι ζάντες είναι από ανθρακονήματα και τα φρένα έχουν κεραμικούς δίσκους.

Η εταιρεία λέει ότι το κάθε αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται θα έχει διαφορετικό χρώμα ώστε να είναι απόλυτα ξεχωριστό από τα υπόλοιπα.

Το ιδιαίτερο στυλ κυριαρχεί και στο εσωτερικό με τα υλικά που επενδύουν την καμπίνα να είναι δέρμα και αλκαντάρα ενώ έχει εγκατασταθεί νέο infotainment και σύστημα ήχου από την Harman-Kardon.

Οι πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής σχετικά με την ισχύ και τις επιδόσεις του μοντέλου είναι ότι θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που θα αποδίδουν 800 ίππους και 948 Nm ροπής με αποτέλεσμα η διαδικασία του 0-96 χλμ./ώρα να απαιτεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και η τελική να ξεπερνάει τα 354 χλμ./ώρα.

Η GXE μπορεί να παραγγελθεί με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων το οποίο έχει και μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι (αυτάκια). Η αυτονομία του μοντέλου θα φτάνει τα 281 χλμ..

Η τιμή της GXE φτάνει τις 750.000 δολάρια (628.000 ευρώ) και θα παραχθούν μόλις 75 μονάδες με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέσα στο 2018.

Σχετικά άρθρα

Renault Megane R.S. Trophy

Ανεβάζει τον πήχη η Renault παρουσιάζοντας το Megane στην έκδοση R.S. Trophy με κινητήρα 1.800 κ.εκ. απόδοσης 300 ίππων με 420 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen

Nissan Leaf

Από τα άδυτα του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας πέρασε το ηλεκτροκίνητο Leaf, και «βγήκε» πιο άγριο και πιο επιθετικό. 

McLaren

Η παράδοση της πρώτης από τις μόλις 500 McLaren Senna σίγουρα αποτελεί είδηση, ειδικά όταν διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξατομίκευσης.

Toyota Hilux

Στην ετήσια αεροπορική επίδειξη “Flying Legends” που πραγματοποιήθηκε στο βρετανικό αεροδρόμιο του Ντάξφορντ, συμμετείχε το Toyota Hilux.

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.